Reeds 10 jaar hebben wij dezelfde poetshulp via Daenens Westmalle. Vanaf het ogenblik dat zij administratieve kosten mochten aanrekenen, liep één en ander in het honderd. Facturen hiervoor kwamen zeer onregelmatig of helemaal niet, dan weer plots twee facturen per maand. Dit had tot gevolg dat ik in augustus 2025 een aantal achterstallige facturen had. Deze werden door mij in twee schijven betaald. Op 10 oktober 2025 kwam onze poetsvrouw plots niet opdagen. Daenens deelde mij mee dat zij hun dienstverlening opschortten omwille van een vermeende gedeeltelijk niet-betaalde factuur van 18,62 euro. Ik had hen herhaaldelijk gemeld dat ik deze factuur nooit ontvangen heb, zodat ik deze niet kon en kan betalen. Bovendien is het opschorten van contractuele verplichtingen op deze wijze buitenproportioneel. Vervolgens stuurde ik hen een volledige berekening waaruit bleek dat ik de facturen die ik wél ontvangen had, allemaal betaald had. Hierop hebben zij 6 dagen lang niet gereageerd. Vandaag, één dag voordat de poetsvrouw opnieuw zou komen, laten zij gewoonweg weten dat zij de dienstverlening nog steeds niet hervatten. Zij antwoorden totaal niet op mijn aangebrachte bewijs dat alles betaald is en blijven op onwettige manier hun dienstverlening opschorten. Wij wensen dan ook ofwel een hervatting van de dienstverlening, ofwel een schadevergoeding.