Terug

Onterechte openstaande factuur, klantendienst w

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: ZALANDO

23/10/2023

Beste heer of mevrouw,Op ma 11/09/2023 bestelde ik enkele artikelen bij Zalando, voor een waarde van € 248,87, waarvoor ik een nog openstaande tegoedbon twv €77,70 gebruikte.Ik retourneerde 4 artikelen, en behield er 2: een item twv €43,99 en een twv €49,00. Dat maakt een totaal van €92,99.De andere items werden correct door Zalando ontvangen.Indien we de tegoedbon verrekenen met dat bedrag, komt het openstaande saldo naar mijn mening op €15,29.Dat bedrag werd netjes betaald op 25/09/2023.Zalando stuurt mij sindsdien herinneringen over openstaand saldo dat zogezegd niet voldaan werd. Ik heb de klantendienst daar meermaals over gecontacteerd, met de boodschap dat ze mijn tegoedsaldo daarvoor moeten gebruiken. Zij weigeren dit echter te doen, terwijl dit een geldig betaalmiddel is en er - itt wat ze zelf beweren - niets over in de verkoopsvoorwaarden staat dat die bedrag bij een retourzending niet meer geldig zou zijn.Te meer omdat de klantendienst enkele weken daarvoor wél mijn tegoed heeft gebruikt in eenzelfde situatie.Hoewel ik dus al meermaals heb aangegeven dat ik weiger extra te betalen terwijl ik nog tegoed heb staan, wil de klantendienst hier niets aan doen, en sturen ze me telkens opnieuw betalingsherinneringen, intussen met extra kosten. Ze weigeren te antwoorden op mijn vraag en sturen gewoon een boodschap dat ik nu moet betalen.Malafide en enorm klantonvriendelijke praktijken.

Berichten (1)

S. V.

Naar: ZALANDO

14/11/2023

Reminder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform