INGOnterechte melding bij Nationale BankGoedendag, In juni 2020 kreeg ik een schriftelijke melding dat ik geseind werd bij de Nationale Bank wegens wanbetaling bij ING.Dit tot mijn grote verwondering, want ik was namelijk ondertussen klant bij BNP Fortis en er werd gevraagd mijn rekeningen bij ING af te sluiten.Ik nam telefonisch contact op met ING om dit nogmaals in goede orde af te sluiten.De persoon die in toen aan de telefoon had excuseerde zich voor het ongemak en zag inderdaad dat mijn rekeningen al lange tijd inactief waren, maar dat er ondertussen kosten waren afgegaan van de rekening die uiteraard niet meer werd aangezuiverd.Er werd ook gesproken over een openstaande schuld (op afschrift van Nationale bank) van 88€ (creditcard), maar daar vond de persoon aan de telefoon niets van terug.Wel vond hij nog een lopende verzekering op een huis waar ik al niet meer woonde sinds 2006-scheiding.Men vroeg me dus mijn rekening aan te zuiveren om de rekening te kunnen afsluiten en men stuurde mij een document toe, om de verzekering te schrappen. Ik heb exact gedaan wat me gevraagd werd.Begin juli stuur ik nogmaals een mail, met de vraag of alles nu inorde en afgesloten is, dit zonder respons.Nu ben ik, na een moeilijke scheiding, eindelijk klaar om mijn spaarcentjes te beleggen in een huisje en kom ik tot de constatatie dat ik nog steeds gemeld sta bij de nationale bank!!- Nog steeds die zogenaamde openstaande schuld van 88€, die nergens te vinden is bij ING en die ik in juni al wou aflossen - Mijn rekeningen werden nog altijd niet afgesloten, ondertussen weer kosten op een niet aangezuiverde/inactieve rekening- Nog steeds die verzekering- Nog steeds een zogezegd krediet van 2500€ waar geen gebruik van gemaakt wordt.Ik neem dus nogmaals contact via mail en telefoon om te weten hoe het komt dat die rekeningen niet zijn afgesloten.Men laat me weten dat men mij het verkeerde document heeft gestuurd voor de verzekering. Men had mij schrapping van verzekering toegestuurd ipv schrapping van verzekeringsnemer. Mijn ex was blijkbaar hoofdverzekeraar.- dus nogmaals rekeningen aangezuiverd om rekeningen te kunnen afsluiten- alweer geen sprake van een nog openstaande schuld van 88€ (creditcard )- en nogmaals, deze keer juiste document ingevuld om me te laten schrappen van de verzekering.Sinds juni ben ik bezig om mijn situatie, waar ik absoluut niet van op de hoogte was, op te lossen.Ik kom over als wanbetaler terwijl ik al het nodige gedaan heb en nog doe om alles mooi op te lossen.Ik heb alle documenten mooi ingevuld en doorgestuurd en nu krijg ik een mail dat ik toch nog naar de bank moet om af te sluiten, wat ik ook zal doen.Waarom houdt men mij maaaanden aan het lijntje via mail en telefoon en doet men niet gewoon wat er gevraagd wordt?Ik ben niet van slechte wil, ik ben geen wanbetaler en wil verder met mijn leven!Ik eis dat alles wordt afgesloten en dat men mijn naam zuivert bij de Nationale Bank!