Terug

Onterechte kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. A.

Naar: Enterprise Rent A Car

02/06/2023

Beste,Op 8mei deed ik beroep op mijn bijstand opel tijdens panne met de wagen.Zij contacteerden touring en ik werd snel en vriendelijk geholpen.Daar ik recht had op vervangenwagen voor 4 dagen werd door touring 1 besteld bij dus blijkbaar rent-a-car.Zij zouden mij deze leveren voor 4h op mijn werkadres daar ik specifiek gezegd had dat ik tot maar daar ben.Wat later kreeg is sms van deze firma met bevestiging dat ze mij die dag voertuig gingen leveren.Later op de dag toch op dat nr contact gezocht vermits 4h naderde.Kreeg ik antwoord dat het zeer druk was en niet voor 4h ging lukken,en dat chauffeur half uur voor levering zou bellen en ik dan nieuw adres kon doorgeven.Uiteindelijk kreeg ik in de avond ten 8h telefoon ( in het frans?) dat ze op vorig adres staan.Dus uitgelegd dat ik al gemeld had dat ik daar niet meer was en op zich was man vriendelijk en is auto toch geleverd op mijn adres.Na alle beschadigingen en dergelijke na te gaan,stel ik de vraag hoe inlevering voertuig moet gebeuren.Dit in bijzijn van mijn vrouw als getuige.Gewoon auto aan uw garage achterlaten en wij komen hem ophalen was het antwoord en heb dit nog is bevestigd gekregen voor ze vertrokken.Zo gezegd zo gedaan laat ik donderdag voor 6h auto bij mijn garage.Dus 3 vd 4 dagen waar ik recht op had gebruikt en in perfecte staat achtergelaten.Ik meld dit via sms op het nr waarop ze mij ook contacteerden op 8 mei.Dit dat voertuig aan mijn garage staat,met code voertuig,adres garage...dus alle info.Waarop ik bevestiging krijg via sms met dank en dat ze het nodige doen voor ophaling.Nu kreeg ik vd week nog rekening van 108,90 euro ( 90 euro + btw) voor ophaling voertuig?Ik heb alles correct gedaan en 2x gevraagd wat ik met voertuig moest doen met zelfde antwoord.Als ik nu met hun bel zeggen ze dat dit niet klopt dat zij dit niet doen.En als ik zeg dat hun chauffeur dit mij bevestigd heeft ,krijg ik als antwoord,ik was er niet bij,dus weet niet wat er gezegd is.En onze chauffeurs kennen niks van contracten??Maar hij moet mij wel 1 laten tekenen voor verhuur en weet dus niks van de werking vd firma???Ik voel me dus misleid en afgezet.

Berichten (2)

Enterprise Rent A Car

Naar: D. A.

02/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

D. A.

Naar: Enterprise Rent A Car

28/06/2023

Beste,Vorige week is er éénmalig door jullie naar mij gebeld ivm klacht.Daar ik die moment niet in de buurt was van gsm hebben jullie bericht ingesproken.Om op volgend nummer 012390940 contact op te nemen.Dit heb ik tot op heden al meermaals geprobeerd maar blijkt onmogelijk om contact te krijgen.Ik eindig steeds jullie uitgebreide menu met de vraag of ik aan de lijn wil blijven of jullie me terug moeten bellen.Aan de lijn blijven is geen optie want irritant menu blijft constant zijn eigen herhalen en als ik de optie terug contact opnemen kies is dit tot op heden ook nutteloos!Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform