Onterechte kosten
Aard van probleem:
HerstellingKlacht
B. J.
Naar: Auto5
Beste, Op 4 augustus heb ik de koplampen laten afregelen bij auto 5 Herent. Normaal kost dit 15 €. Met het fabeltje van een "versleten lamp????" (die perfect brandde), werd 20 € extra aangerekend om 1 lampje te vervangen. Na navraag bij een garagist in mijn familie, blijkt dit schering en inslag te zijn bij auto 5.
Berichten (2)
Auto5
Naar: B. J.
- Typ uw reactie boven deze regel - Uw aanvraag N°6581059 Beste klant, Na uw bezoek aan onze website vindt u hieronder de samenvatting van uw aanvraag. Samenvatting van uw verzoek Victoria (Auto5) 8 aug 2025 12:39 CEST Beste, We bevestigen ontvangst van uw bericht. We hebben het center hierover gecontacteerd en komen zo snel mogelijk bij u terug. Met vriendelijke groeten, -- Victoria Customer service AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium www.auto5.be Klachten 5 aug 2025 15:01 CEST Uw contactgegevens Persoonlijke gegevens Klachten Mobiel Email klachten@test-aankoop.be U krijgt zo snel mogelijk een antwoord. Auto5 zet zich in voor Bij Auto5 zetten we ons dagelijks in om u te voorzien van milieuvriendelijke oplossingen en om u steeds zuinigere oplossingen te bieden om de levensduur van uw auto te verlengen. Meer weten Tot binnenkort op auto5.be of in uw center Raadpleeg onze online helppagina’s MIJN ACCOUNT Mijn account Terugvindenwijzigen van mijn info en mijn voertuigen op auto5.be Thuislevering of gratis in het center* Online reserveren en betalen bij afhaling Geleverd 1u in center** Beveiligde betaling 90 Dagen om van mening te veranderen*** Becommerce Kwaliteitslabel Copyright Auto5 2020. * Gratis levering in uw center en beschikbaar binnen 1u : de optie 1u is enkel geldig op producten in stock in de naar u gekozen winkel. ** De betaling « bij afhaling » is beschikbaar indien deze aan de volgende voorwaarden voldoet: - uw winkelmandje bevat enkel producten « afhaling binnen de 1u » of bepaalde prestaties. - uw winkelmandje is niet meer dan 3000€. - u heeft niet al reeds 3 e-reservaties lopende *** Info en voorwaarden op Auto5.be Raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden: CGV (s:www.auto5.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden.) Het verzamelen en verwerken van de persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten gebeurt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Onderneming Auto5, die als enige verantwoordelijk is voor de verwerking. Deze gegevens kunnen met name verzameld worden wanneer er producten of diensten gekocht worden, wanneer een opinie of een commentaar gepost wordt, wanneer een bestek gemaakt wordt, wanneer u zich inschrijft voor een getrouwheidsprogramma of een marketingactie. Zonder bewijs van het tegendeel zijn de gegevens die bewaard worden door de Onderneming het bewijs van alle transacties. De verzamelde persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten van Auto5 kunnen statistisch en automatisch verwerkt worden met als voornaamste doelen de uitvoering van de bestellingen van klanten, hen informatie over onze producten en diensten te bezorgen, hen te laten genieten van de voordelen van ons getrouwheidsprogramma en, nadat wij hun voorafgaand akkoord hebben gekregen, hen commerciële informatie en aanbiedingen toe te sturen. De verzamelde gegevens zijn bestemd voor de interne diensten van Auto5. Ze kunnen ook doorgegeven worden aan de onderneming Mobivia Groep (moederbedrijf van de onderneming Auto5) en aan diens filialen, evenals aan de geautoriseerde dienstverleners van Auto5 en de onderaannemers die contractueel met Auto5 verbonden zijn, en die Auto5 bijstaan bij de uitvoering van de taken die noodzakelijk zijn voor het beheer van uw klantenaccount en voor het versturen van commerciële informatie en aanbiedingen nadat wij hiervoor uw voorafgaande en uirukkelijke toestemming hebben gekregen. Alle bestemmelingen en onderaannemers van Auto5 bevinden zich op het grondgebied van de Europese Unie en zijn contractueel verplicht om het vertrouwelijk karakter en de veiligheid van de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben te verzekeren, en om deze gegevens uitsluitend te gebruiken wanneer Auto5 dit vraagt bij de uitvoering van de taken die hen zijn toevertrouwd. U kunt ten overstaan van Auto5 de volgende rechten uitoefenen: recht van toegang, recht van rectificatie, recht op beperking, recht van uitwissing, recht van gegevensoverdraagbaarheid en recht van bezwaar tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens omwille van gerechtvaardigd belang. U hebt ook het recht aan te geven wat er met uw gegevens moet gebeuren na uw overlijden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de Dienst Digitale Marketing van de Onderneming Auto5, Paepsemlaan 20, 1070 Anderlecht of een mail te sturen naar privacy@auto5.be.[5G600K-1NK0G]
Auto5
Naar: B. J.
- Typ uw reactie boven deze regel - Uw aanvraag N°6581059 Beste klant, Na uw bezoek aan onze website vindt u hieronder de samenvatting van uw aanvraag. Samenvatting van uw verzoek Victoria (Auto5) 8 aug 2025 15:54 CEST Beste, Tijdens de controle bleek het lichtbeeld wazig, wat het correct afregelen van de koplampen bemoeilijkte. Uit noodzaak voor een correcte herkeuring heeft het center daarom het halogeenlampje vervangen om een beter zicht en een correcte lichtlijn te garanderen. Wij willen benadrukken dat het center alleen halogeenlampen vervangen wanneer dit echt nodig is voor een correcte afstelling en veiligheid van devoertuig. Indien dit niet noodzakelijk zou zijn geweest, hadden ze uiteraard geen vervanging uitgevoerd. U komt naar Auto5 voor een snelle en goede service; wij helpen dan ook lichte afstellingen zonder afspraak, omdat het vragen van toestemming voor elke halogeenlampvervanging de wachttijden aanzienlijk zou verlengen. Bij grotere kosten vanaf ongeveer €50 vragen wij uiteraard altijd eerst toestemming. We doen steeds ons uiterste best om de klant zo snel mogelijk te helpen. Met vriendelijke groeten, -- Victoria Customer service AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium www.auto5.be Victoria (Auto5) 8 aug 2025 12:39 CEST Beste, We bevestigen ontvangst van uw bericht. We hebben het center hierover gecontacteerd en komen zo snel mogelijk bij u terug. Met vriendelijke groeten, -- Victoria Customer service AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium www.auto5.be Klachten 5 aug 2025 15:01 CEST Uw contactgegevens Persoonlijke gegevens Klachten Mobiel Email klachten@test-aankoop.be U krijgt zo snel mogelijk een antwoord. Auto5 zet zich in voor Bij Auto5 zetten we ons dagelijks in om u te voorzien van milieuvriendelijke oplossingen en om u steeds zuinigere oplossingen te bieden om de levensduur van uw auto te verlengen. Meer weten Tot binnenkort op auto5.be of in uw center Raadpleeg onze online helppagina’s MIJN ACCOUNT Mijn account Terugvindenwijzigen van mijn info en mijn voertuigen op auto5.be Thuislevering of gratis in het center* Online reserveren en betalen bij afhaling Geleverd 1u in center** Beveiligde betaling 90 Dagen om van mening te veranderen*** Becommerce Kwaliteitslabel Copyright Auto5 2020. * Gratis levering in uw center en beschikbaar binnen 1u : de optie 1u is enkel geldig op producten in stock in de naar u gekozen winkel. ** De betaling « bij afhaling » is beschikbaar indien deze aan de volgende voorwaarden voldoet: - uw winkelmandje bevat enkel producten « afhaling binnen de 1u » of bepaalde prestaties. - uw winkelmandje is niet meer dan 3000€. - u heeft niet al reeds 3 e-reservaties lopende *** Info en voorwaarden op Auto5.be Raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden: CGV (s:www.auto5.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden.) Het verzamelen en verwerken van de persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten gebeurt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Onderneming Auto5, die als enige verantwoordelijk is voor de verwerking. Deze gegevens kunnen met name verzameld worden wanneer er producten of diensten gekocht worden, wanneer een opinie of een commentaar gepost wordt, wanneer een bestek gemaakt wordt, wanneer u zich inschrijft voor een getrouwheidsprogramma of een marketingactie. Zonder bewijs van het tegendeel zijn de gegevens die bewaard worden door de Onderneming het bewijs van alle transacties. De verzamelde persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten van Auto5 kunnen statistisch en automatisch verwerkt worden met als voornaamste doelen de uitvoering van de bestellingen van klanten, hen informatie over onze producten en diensten te bezorgen, hen te laten genieten van de voordelen van ons getrouwheidsprogramma en, nadat wij hun voorafgaand akkoord hebben gekregen, hen commerciële informatie en aanbiedingen toe te sturen. De verzamelde gegevens zijn bestemd voor de interne diensten van Auto5. Ze kunnen ook doorgegeven worden aan de onderneming Mobivia Groep (moederbedrijf van de onderneming Auto5) en aan diens filialen, evenals aan de geautoriseerde dienstverleners van Auto5 en de onderaannemers die contractueel met Auto5 verbonden zijn, en die Auto5 bijstaan bij de uitvoering van de taken die noodzakelijk zijn voor het beheer van uw klantenaccount en voor het versturen van commerciële informatie en aanbiedingen nadat wij hiervoor uw voorafgaande en uirukkelijke toestemming hebben gekregen. Alle bestemmelingen en onderaannemers van Auto5 bevinden zich op het grondgebied van de Europese Unie en zijn contractueel verplicht om het vertrouwelijk karakter en de veiligheid van de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben te verzekeren, en om deze gegevens uitsluitend te gebruiken wanneer Auto5 dit vraagt bij de uitvoering van de taken die hen zijn toevertrouwd. U kunt ten overstaan van Auto5 de volgende rechten uitoefenen: recht van toegang, recht van rectificatie, recht op beperking, recht van uitwissing, recht van gegevensoverdraagbaarheid en recht van bezwaar tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens omwille van gerechtvaardigd belang. U hebt ook het recht aan te geven wat er met uw gegevens moet gebeuren na uw overlijden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de Dienst Digitale Marketing van de Onderneming Auto5, Paepsemlaan 20, 1070 Anderlecht of een mail te sturen naar privacy@auto5.be.[5G600K-1NK0G]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten