Terug

Onterechte kosten voor overschakeling naar dure abonnementen voor GSM en annulatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. D.

Naar: Proximus

16/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 9 januari 2025 heb ik van u de factuur 7527723926 ontvangen voor een bedrag van 128,49 € . Dat moet echter een vergissing zijn: de factuur vermeldt een laattijdige annulatie en 2 GSM abonnementsformules die wij niet hebben aangevraagd. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik de factuur niet, namelijk 128,49€ , en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Proximus

Naar: L. D.

20/01/2025

Beste, Bij deze bevestig ik dat de nodige info telefonsch werd besproken met klant. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-01-16-10.45.27.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921015274398]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform