Terug

Onterechte Klacht Van Mariska Voet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ATAR - Tapijtenreiniging

27/09/2018

Beste Mariska, Op dinsdag 25 september om 15u53 stuurde u ons een mail met de boodschap dat u niet thuis zou zijn op de dag van de levering van uw stoelen en tapijt, zijnde donderdag 27 september waarbij u vroeg om alles weg te zetten in de tuin. Om 17u45 stuurden wij u een mail met de boodschap dat dit voor ons geen probleem was met als bijlage uw factuur. Wij verzochten u vriendelijk om deze te voldoen VOOR de levering. Op deze mail ontvingen wij geen enkele reactie, noch telefonisch, noch via mail. Het verschuldigde bedrag werd helaas niet overgeschreven.Desondanks heeft onze chauffeur zich vandaag bij u aangeboden volgens afspraak, in de hoop dat er toch iemand thuis zou zijn om te leveren. Toen dit niet het geval bleek heeft hij u 2x telefonisch geprobeerd te contacteren, helaas zonder resultaat waarop werd besloten om de stoelen en het tapijt niet achter te laten zonder betaling.Mag ik u er dan ook nog eens nadrukkelijk op wijzen dat wij al onze afspraken zijn nagekomen.Tevens is uw klacht op het forum van Test-Aankoop totaal fout geformuleerd. U stelt dat u steeds bij levering betaald maar vergeet erbij te schrijven dat u niet thuis was en u dus ook niet kon betalen bij levering ! Wij verzoeken u dan ook vriendelijk doch dwingend om deze klacht of te herformuleren, of onmiddellijk te verwijderen, zo niet zien wij ons genoodzaakt om onze raadsman in te schakelen.Met vriendelijke groeten,Tino HendrickxBedrijfsleider


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform