Terug

Onterechte intrest 24 euro

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. V.

Naar: Mega

16/05/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer 1251121851 van 15/05 Geachte mevrouw/heer, Op 15/05 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 103,40 Dat moet echter een vergissing zijn: er is van in het begin een domiciliëring van de facturen actief en wegens annulering van het voorschot en nieuw voorschot is er een vergissing gebeurd. Ik heb het openstaande bedrag onmiddellijk betaald. Gelieve dan ook zoals vermeld in uw mail geen intrest van 24 euro aan te rekenen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 79,40 euro via domiciliering en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Gelieve mij te mailen of te bellen via mijn gsm-nummer. Met vriendelijke groet, Van de Weyer Kurt

Berichten (1)

Mega

Naar: K. V.

20/05/2025

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Van De Weyer, We hebben uw klacht via Test-aankoop met als referentienummer @@REF_ID@b93f8c87d943a52024@REF_ID@@ in goede orde ontvangen, echter stellen we vast dat er momenteel al reeds een klacht via Test-aankoop over hetzelfde onderwerp voor u lopende is en dit onder het referentienummer g-7YzmH7F6ifoOOUOkEQ9Vs. Om het overzicht binnen deze klacht te bewaren adviseren we u alle communicatie binnen deze klacht via één dossier te laten verlopen en dit best via het dossier met nummer g-7YzmH7F6ifoOOUOkEQ9Vs aangezien u hier ook al reeds een reactie van ons ontving en dit vandaag nog. Alvast bedankt voor uw begrip. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Nicky Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [RK96EL-RJWXR]

Bemiddeling door Testaankoop 20 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform