Terug

onterechte inhoudingen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Celside Insurance

16/05/2023

Op 23/07/2020 werd naar aanleiding van de aankoop van Smartphone verzekering en dinestverleningscontract aangeboden dat wij op dat ogenblik aanvaard hebben. Dit contract zou automatisch beëindigd worden na een bepaalde periode. Thans word sinds 3 april 2023 wordt van onze rekening stelselmatig €69,99 €3,99 en €15,99 afgehouden met slechts enkele dagen verschil 2 mei tweemaal €69,99-eenmaal €3,90 en eenmaal 15,99 - op 9 mei eenmaal €69,99 , in totaal opheden €421,71.De domiciliering werd door ons opgezegd op 16 MEI bij de ontdekking van de ten onrechte afhoudingen.Heden wordt aangetekend schrijven gericht voor opzegging contract en eisen we de terugbetaling van de ten onrechtge geinde sommen.

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: M. V.

23/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

Celside Insurance

Naar: M. V.

24/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform