Terug

Onterechte incasso

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: ZALANDO

22/02/2023

Beste, sinds de zomer 2022 heb ik reeds contact met Zalando ivm meerdere bestellingen die in hun systeem verkeerd werden opgevolgd (foutief gelinkte betalingen, laattijdig verwerkte retours e.d.). Ik heb alles correct betaald en geretourneerd maar vanaf september 2022 kreeg ik dan communicatie van een incasso-bureau die mij niet verder kan helpen ivm de inhoud (ik weiger nalatigheidskosten te betalen voor iets wat ik netjes betaald heb) en mijn mails aan Zalando worden niet meer afgeleverd (ik lijk geblokkeerd).Ik heb een ganse waslijst aan mailverkeer en overzichten maar we blijven gewoon in cirkeltjes draaien. Als ik op mijn account ga kijken, staat alles up-to-date en betaalstatus voldaan dus ik begrijp er niks meer van. Graag hulp of contact met een competente medewerker van Zalando want dit is gewoon absurd.Beste groetTina

Berichten (2)

T. V.

Naar: ZALANDO

24/02/2023

Bijkomend mailverkeer waaruit blijkt dat de klantenservice mij van het kastje naar de muur stuurde en de verschillende contactpersonen van Zalando niet op elkaar zijn afgestemd. Ik heb ook gebeld met iemand rond september die mij ook een mail stuurde met de belofte dat het in orde zou zijn als ik een bepaald bedrag overschreef - wat ik ook gedaan heb - maar dan kreeg ik alsnog incasso op mijn dak. Ik was het dan zo beu dat ik een ongelofelijk boze mail heb gestuurd maar op dat moment was het al zo absurd geworden dat professionaliteit al lang de deur uit was (zo ook in mijn mail). Ik kreeg daarop toen antwoord van een Zalando-medewerker die compleet incompetent was - niet eens correct Nederlands te noemen, laat staan dat ik er inhoudelijk iets aan had. Ik krijg die mails hier niet toegevoegd omdat .msg niet toegelaten is dus ik weet niet hoe ik die hier allemaal kan toevoegen (het zijn er namelijk heel veel). Makkelijkste zou zijn dat ik die kan doormailen dus graag bericht van Zalando

T. V.

Naar: ZALANDO

28/03/2023

Aangezien ik nog steeds geen reactie kreeg van Zalando, hierbij voor de 100e keer een poging volledige historiek opgelijst in 1 document, waaruit blijkt dat ik meer dan bereidwilligheid getoond heb om tot een oplossing te komen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform