Terug

Onterechte hoge factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: Telenet

12/08/2022

BesteIk was begin juli op vakantie naar Turkije. Volgens de meting heb ik maar 77mb gebruikt (dit is bevestigd door de Telenet klantendienst medewerker dat dit enkel het verbruik is van het opstarten van uw data). Ik heb PERONGELUK mijn data opgezet en vrijwel ONMIDDELLIJK terug afgezet. Ik heb NIETS verbruikt van mijn data, heb de gehele vakantie op de Wifi van het hotel gezeten. Ik heb een sms gekregen van Telenet dat ik 50 euro bovenop mijn verbruik zat. Bij aankomst in België, merk ik dat mijn telefoonnummer is afgesloten. Ben naar de Telenet winkel gegaan. Ik had volgens de Telenet app 2gb verbruikt, waarop mijn vriendin (ook in Turkije) 8gb verbruikt heeft en maar 70euro moet betalen, ik daarentegen 700 euro! Ik heb dit aan de hand van screenshots getoond. Ze konden hier geen verklaring voor geven. Nu vertelde ze mij dat ik 400 euro moest betalen alvorens ik mijn diensten weer kon gebruiken. Ik heb dit geweigerd, er is een klachtformulier opgemaakt. Heb hier NIETS meer van gehoord en nu hebben ze nog meer extra kosten aangerekend omdat ik niets betaald heb!! Mijn factuur is al boven de 1000euro ondertussen. Ik heb gisteren contact opgenomen met de klantendienst. Na veel discussiëren, wou hij mij EINDELIJK helpen en toegeven dat mijn hoge factuur onterrecht was aangezien ik zelfs niet heb “genoten” van mijn verbruikte data (enkel een perongeluke opstart!!) . Hij zou mij helpen het te herbekijken maar omdat ik ben overgestapt naar een andere provider verweet hij mij dit en wou hij oppeens niets meer doen voor mij! Ik vind dit schandalig dat je zo gechanteerd word. Omdat ik geen 400 euro wou betalen, ben ik afgesloten en heb ik mijn nummer overgedragen. Nu word ik hier nog voor gestraft en willen ze mij helemaal niet meer helpen!! Ik zou graag een herziening willen van dit spijtige voorval! Met vriendelijke groeten Alesha G.

Berichten (3)

Telenet

Naar: A. G.

12/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

A. G.

Naar: Telenet

08/09/2022

BesteZouden jullie asap contact met mij kunnen opnemen. Ik betaal nu 2 providers en jullie weigeren mij stop te zetten OF te activeren zolang ik de rekening niet volledig heb betaald. Dit is niet correct van jullie

Telenet

Naar: A. G.

08/09/2022

Klantennummer: 989373324 Beste Mevrouw Gosselin,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Toon TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform