BesteWij ontvingen op 29/05 een herinneringsmail voor niet betaling van €50 voor telenet-diensten.Hierbij wordt blijkbaar ook €10 extra aangerekend aan herinneringskisten. Bij niet betaling voor 4/06 worden onze diensten geblokkeerd en nogmaals extra kosten aangerekend.Laat ons vrij niet tevreden hierover te zijn. Op 21/05 namen wij contact op met Telenet met de melding dat wij de €50 voor de aansluiting niet zullen betalen, zolang de werken niet volgens de regels van de kunst werden uitgevoerd. De €63 voor ons One abonnement werd trouwens wel betaald.Wat nog dient te gebeuren: - Er zit een splitter op de paal van onze aansluiting, dit moet aangepast worden, aangezien dit niet de bedoeling is (de technieker had gezegd dat jullie gingen terugkeren hiervoor) - Er zit een grote lus aan de onderkant van de paal. De kabel zal dus opnieuw losgemaakt moeten worden, zodanig dit correct en veilig langs de paal omhoog gaatWij lieten dit op tijd weten en er werd ons niet over herinneringskosten gesproken. We namen reeds contact op en zij vinden dat de herinneringskosten betaald moeten worden, omdat de uiterste betaaldatum werd verstreken. Maar wie lieten weten dat we de werken pas gingen betalen, eens ze uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst.