Terug

Onterechte herhaaldelijke kosten voor decoder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. G.

Naar: Telenet

02/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 883215009. Ik heb NOOIT gevraagd om mijn digicorder in te ruilen tegen een nieuwe en ik heb ook NOOIT een nieuwe digicorder gekregen. Toch heeft Telenet mijn 2 keer (zie bijlage) éénmalige koste voor residuele waarde van decoders angerekend !!! Mijn telefoons en Whatsapps berichte hebben gewoon niet geholpen. Gister heb ik van Telenet opnieuw een mail ontvangen dat ik mijn decoder moest binnendoen bij Telenet, zoniet zou ik opnieuw 50 euro moeten betaen !!!! Het moet stoppen !!!! Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 8 dagen de nodige rechtzettingen en terugbetalingen uit te voeren. Mvg, Bijlage: - Facturen van 2 april en 2 mei 2024 - Mail van Telenet van 01 december 2024

Berichten (1)

Telenet

Naar: A. G.

05/12/2024

Si ce message ne s'affiche pas correctement, visualisez-leici.CaseId: S-32108579 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet SRL siège social : Liersesteenweg4,2800Malines,Belgique telenet.be tél. +32 (0) 15 66 66 66 BCE/TVA(BE)0473.416.418 RPM Anvers, dév.Malines IBAN BE11 4050 5046 1148 statementConditions générales .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform