Terug

Onterechte geldafhouding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. A.

Naar: UBER Eats

20/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 18-10-2024 hebben jullie een bedrag van 39,04€ van de rekening gehaald van mijn 16 jarige dochter. Op 18-10-2024 heeft mijn dochter met jullie contact opgenomen om bovenste voorval uit te leggen. Voor de duidelijkheid, mijn dochter heeft geen accound bij jullie en u kan zien dat dit gedaan is geweest door een zekere robby met een master card. Deze persoon kennen wij niet en wij begrijpen niet goed hoe jullie op de rekening van onze dochter terecht komen en hier geld van kunnen halen. Jullie vragen aan onze dochter om contact op te nemen met de onbekende Robby. Nu dit gaat niet lukken als zij de persoon niet kent. Wij kunnen ook zien dat de verrichting in Toronto heeft plaats gevonden. Dus dat is niet achter de hoek en aangezien jullie de nummer van de mastercard hebben, kunnen jullie ook achter de eigenaar aan gaan. En dit niet in de schoenen van een 16 jarig meisje steken. Ik vraag u daarom om binnen de 7 dagen het bedrag van 39.04€ euro te willen terug storten onze dochter haar rekening. Met vriendelijke groet, Met vriendelijke groet, A.M.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform