Beste:-op 25/9/23 aanvraag tot herstelling van el.warmwaterboiler.In aanvraag werd door mij duidelijk vermeldveiligheidsgroep blijft druppelen zelfs bij uitgeschakelde boiler.-Op 27/9 tel.van Van Marcke dat technicus binnen de 30 min.ging langs komen.Iets voor 12 u belt technicus aan.Ik leg hem uit dat de veiligheidsgroep blijft druppelen zoals vermeld in aanvraag.Reactie technicus:dat is niet voor mij maar voor installateur.Ik deel hem mee dat de druppelende veiligheidsgroep nochtans klaar en duidelijk in de aanvraag tot herstel werd vermeld maar uit zijn antwoord blijkt dat ze (Van Marcke)hem dit niet gezegd hebben.In totaal is hij nog geen 3 minuten ter plaatse geweest en heeft zelfs niet naar de boiler gekeken.Vervolgens heb ik een neef gecontacteerd die de veiligheidsgroep vervangen heeft en het probleem dus opgelost.-Op 28/9 mail van Van Marcke met als datum:-,gepresteerde tijd=start bezoek:00:00einde bezoek:00:00datum bezoek:00:00aantal verplaatsingen:00:00.Ik veronderstel dus alles is in orde.-Op 23/10/23 om 16u58 mail van Van Marcke met als gepresteerde tijd= datum:27/9/23start bezoek :11u45einde bezoek:16u57(!!!)duur bezoek:01.00(!!!)aantal verplaatsingen 0.-Op 23/10/23 om 20u17:factuur van Van Marcke samen met de vorige mails dd.28/9 en 23/10:te betalen 99,00 euro werktijd HVAC plus 99.00 euro reistijd HVAC plus BTW 21%=41,58 euro=totaal 239,58 euro.Gezien het feit dat1)overduidelijk in mijn aanvraag te lezen is dat de veiligheidsgroep blijft druppelen zelfs bij uitgeschakelde boiler2)dit klaarblijkelijk NIET werd medegedeeld door de desbetreffende Van Marcke dienst aan de technicus of ze een technicus sturen waarvan ze reeds weten dat hij de herstelling toch niet zal uitvoeren3)de technicus GEEN ENKELE werkzaamheid heeft uitgevoerd, maximum drie minuten in huis is geweest en zelfs de boiler niet heeft bekeken4)ik vervolgens op eigen initiatief een hersteller heb moeten zoeken5)er geen twijfel over bestaat dat de nutteloze verplaatsing volkomen te wijten is aan het totaal gebrek aan communicatie tussen de verschillende Van Marcke diensten6)Uitsluitend de diensten van Van Marcke hiervoor de verantwoordelijkheid dragen7)ze nog het lef hebben om een factuur te sturen waarvan de kosten voortvloeien uit hun eigen incompetentie8)er mij derhalve geen kosten ten laste kunnen gelegd worden noch voor verplaatsing noch voor niet uitgevoerde werkenGelet op al hetgeen voorafgaat vraag ik derhalve met aandrang dat deze onterecht opgemaakte factuur binnen de kortst mogelijke tijd in zijn geheel geannuleerd wordt en mij een creditnota wordt toegestuurd.