Beste,Op 21/08 is een vertegenwoordiger langs geweest van Proximus.Hij heeft me overtuigd om over te schakelen van Telenet naar Proximus.De bundel ‘Business Flex’ voor €67/maand excl. BTW.Ik kreeg een nieuwe simkaart en zij gingen alles regelen met Telenet.Die dag kreeg ik een mail met een overzicht van het contractvoorstel en bevestiging van de aanvraag. Daar stond duidelijk in geformuleerd wat dit inhoudt (telefonie, tv en internet) en dat dit geactiveerd wordt vanaf 12/09. Want dan zou de technieker langskomen.Echter enkele uren laten werkte mijn simkaart van Telenet niet meer, dus ik stak de simkaart van Proximus erin. Me van geen kwaad bewust, want in de mails staat duidelijk dat alles geactiveerd wordt vanaf 12/09. Dus ik ging ervan uit dat dan ook alles zou overgezet worden van Telenet.Op 12/09 kwam de technieker langs. Ik vond het al niet leuk want ik had bezoek, en er werd beloofd dat er een half uur ervoor verwittigd zou worden, maar dat was dus niet.De technieker sprak ook enkel Frans, wat bij mij dus een probleem is. Een geluk dat mijn bezoek wel Frans sprak, anders had ik geen idee wat er aan de hand was.Bleek nu dat er geen fiberkabel ligt en dat de installatie hierdoor niet uitgevoerd kon worden. Nochtans heb ik vroeger ook Proximus gehad via de telefoonlijn, maar nu kon dit dus niet meer.De technieker vertrok en 2 minuten later kreeg ik een mail met ‘bevestiging aanvraag’.Ik zou een kost moeten betalen van €48,76 voor ‘laattijdige annulatie van bestelling’ en €24 voor telefonie.Hier ga ik dus niet meer akkoord, dus ik bel de klantendienst. (gesprek van 12/09 om 12u54)Daar werd me beloofd dat ik de factuur niet moest betalen en dat ik gewoon terug moest bellen naar de klantendienst als ik de effectieve factuur ontvangen heb.Ik heb ook onmiddellijk naar telenet gebeld op nieuwe simkaart aan te vragen.Bij ontvangst van de factuur heb ik teruggebeld naar de klantendienst, maar daar werd me gezegd dat ik deze toch moet betalen omdat dit enkel de gsmkosten zijn.€39,34 …Ik heb hier niet voor getekend, ik ben hier niet mee akkoord gegaan. Ik heb ik het gevoel dat ik ‘in’t zak’ ben gezet.Ondertussen ben ik aan het bellen, chatten en mailen met de klantendienst van Proximus, maar ze weigeren tussenkomst. De uren dat ik hierdoor nu ook kwijt ben, kosten me meer dan die €39, maar ik heb echt het gevoel dat ik ten onrechte behandeld ben.Ik vind dit echt niet kunnen, en hoop echt wel dat hierdoor eventuele andere nieuwe klanten niet hetzelfde tegenkomen.Ik wil de bevestigingsmails die ik van Proximus heb gekregen gerust doorsturen.Hopend op een positief antwoord.Vriendelijke groeten,Heidi De Potter