Beste, Wij kregen een betalingsfactuur toegestuurd voor een parkeersessie op donderdag 21 April 2022 te Hasselt Dusartpark voor een wagen met nummerplaat eindigend op -112 (een!!! een twee).We hebben onmiddellijk via de Parkmobile app gereageerd om te melden dat er een fout was gebeurd (niet onze nummerplaat) toen er een bericht in de app kwam dat de bovenstaande parkeersessie werd beeindigd. Op ons bericht in de app is geen enkele reactie gekomen van Parkmobile.De nummerplaat van de parkeersessie (eindigend op 112) behoort ons niet toe en is niet gelinkt aan ons parkmobile account. Wij zijn niet in Hasselt geweest op die dag. Het parkmobile account heeft wel een (oude) nummerplaat gelinkt eindigend op 712 (zeven!!! een twee) wat mogelijks de oorzaak van de fout kan zijn (nr plaat foute factuur: 1 *** 112 / oude nummerplaat gelinkt aan account: 1 *** 712 -> dus 1 cijfer verschil). Onze oude nummerplaat is bovendien al 1 jaar niet meer in ons bezit en kan dus onmogelijk gebruikt zijn op die dag in Hasselt.Op 6 mei hebben we tot 3x toe telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van Parkmobile. Telkens zegt men dat de factuur toch moet betaald worden en dat ze niet kan geannuleerd worden.Hierbij verzoek ik de factuur te annuleren omdat er duidelijk een fout is gebeurd in het systeem bij Parkmobile waardoor de verkeerde parkeersessie gelinkt werd aan ons (sinds september 2020 niet meer gebruikte) Parkmobile account.Bovendien wensen wij geen gebruik meer te maken van Parkmobile vanwegen niet transparant. Gelieve de account te verwijderen:- je kan je eigen account niet zelf verwijderen in de app of op de website (vreemd)- als je de enige nummerplaat probeert te verwijderen lukt dit niet: Ten minste 1 nummerplaat verplicht (dus ook als je die niet meer in je bezit hebt ?)- voor elke parkeersessie wordt een nieuwe domiciliering aangemaakt waardoor je als eindebruiker onterechte betalingen niet kan stoppenMet vriendelijke groeten,Anja Boeckx en Patrick Colman