Terug

Onterechte factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Parkmobile Belgium bvba

06/05/2022

Beste, Wij kregen een betalingsfactuur toegestuurd voor een parkeersessie op donderdag 21 April 2022 te Hasselt Dusartpark voor een wagen met nummerplaat eindigend op -112 (een!!! een twee).We hebben onmiddellijk via de Parkmobile app gereageerd om te melden dat er een fout was gebeurd (niet onze nummerplaat) toen er een bericht in de app kwam dat de bovenstaande parkeersessie werd beeindigd. Op ons bericht in de app is geen enkele reactie gekomen van Parkmobile.De nummerplaat van de parkeersessie (eindigend op 112) behoort ons niet toe en is niet gelinkt aan ons parkmobile account. Wij zijn niet in Hasselt geweest op die dag. Het parkmobile account heeft wel een (oude) nummerplaat gelinkt eindigend op 712 (zeven!!! een twee) wat mogelijks de oorzaak van de fout kan zijn (nr plaat foute factuur: 1 *** 112 / oude nummerplaat gelinkt aan account: 1 *** 712 -> dus 1 cijfer verschil). Onze oude nummerplaat is bovendien al 1 jaar niet meer in ons bezit en kan dus onmogelijk gebruikt zijn op die dag in Hasselt.Op 6 mei hebben we tot 3x toe telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van Parkmobile. Telkens zegt men dat de factuur toch moet betaald worden en dat ze niet kan geannuleerd worden.Hierbij verzoek ik de factuur te annuleren omdat er duidelijk een fout is gebeurd in het systeem bij Parkmobile waardoor de verkeerde parkeersessie gelinkt werd aan ons (sinds september 2020 niet meer gebruikte) Parkmobile account.Bovendien wensen wij geen gebruik meer te maken van Parkmobile vanwegen niet transparant. Gelieve de account te verwijderen:- je kan je eigen account niet zelf verwijderen in de app of op de website (vreemd)- als je de enige nummerplaat probeert te verwijderen lukt dit niet: Ten minste 1 nummerplaat verplicht (dus ook als je die niet meer in je bezit hebt ?)- voor elke parkeersessie wordt een nieuwe domiciliering aangemaakt waardoor je als eindebruiker onterechte betalingen niet kan stoppenMet vriendelijke groeten,Anja Boeckx en Patrick Colman

Berichten (4)

Parkmobile Belgium bvba

Naar: P. C.

06/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

Parkmobile Belgium bvba

Naar: P. C.

09/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

P. C.

Naar: Parkmobile Belgium bvba

09/05/2022

Beste, Hoe kan je nu akkoord gaan met een parkingfactuur voor een parkeersessie van een andere klant van Parkmobile ?Wij hebben geen overeekomst met Q park en dus vragen wij aan Parkmobile om de factuur te annuleren en dat jullie zelf de nodige stappen ondernemen om jullie system fouten op te lossen. Als je kosten aanrekent voor een dienst, moet daar iets tegenoverstaan. Het minste dat je als klant mag verwachten is een juiste facturatie. Nogmaals wij hebben de nummerplaat op de factuur nooit in one bezit gehad en zijn op die dag niet in Hasselt geweest.Graag de annulatie van de factuur.Mvg.

Parkmobile Belgium bvba

Naar: P. C.

09/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform