Terug

onterechte factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: FLUVIUS

13/10/2020

Beste FluviusOp Pasen van dit jaar viel bij mij plots de stroom uit. Ik probeerde vanalles en kon niets vinden om dit te herstellen. Ik belde ook naar de buur, maar die had wel stroom.Uiteindelijk contacteerde ik Fluvius en de telefoniste doorliep met mij een parcours om uit te maken of de panne zich in mijn huis bevond of er buiten. Ze meldde ook: voor interventies binnen dient betaald te worden, hetgeen ik op zich redelijk vind. Een paar tientallen zekeringen moest ik af en aan zetten. Uiteindelijk besliste zij dat de panne buitenhuis was en dat er een technieker zou komen.Die man kwam, binnen het half uur. En hij wist perfect wat hem te doen stond, hij ging naar een zekeringkast, vlak naast de stroommeter en duwde een knop in en het was oin orde. Dat duurde minder dan een minuut!Dus het probleem lag wel in mijn huis.Maar de telefoniste had uitgemaakt dat het buiten was en ikzelf ben volkomen leek op dit vlak.Fluvius stuurde me een factuur en ik heb die gecontesteerd, maar tevergeefs. Ook heb ik gevraagd om samen de opname van het gesprek te beluisteren omdat daar duidelijk te horen is -dat is mijn overtuiging- dat de telefoniste besluit dat het probleem zich buiten mijn huis bevond. Maar tevergeefs: Fluvius geeft mij geen praat.Tot 2 x toe heb ik Fluvius opgeroepen tot een verzoenend gesprek bij de vrederechter in Merelbeke, maar tevergeefs: zij kwamen niet opdagen, wat ik heel hooghartig vind.Ik vraag nu nogmaals, via testaankoop, om samen de opname te beluisteren en dan tot een vergelijk te komen. Ik meen toch dat mijn verzoek redelijk en matig is en mijn bereidheid tot overleg aantoont.Met vriendelijke groetenJohan De Maertelaere, Merelbekestr 13 te 9090 Melle

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: J. D.

14/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

J. D.

Naar: FLUVIUS

15/10/2020

goede morgen mevr De Maeyer-eindelijk bekom ik een reactie van Fluvius, daar waar mijn stappen via de rechtbank geen effect sorteerden. Blijkbaar is de inmpact van Testaankoop zwaarder dan die van een gerechtelijke oproeping tot gesprek-je schrijft onomwonden dat ik 'vergeten' ben een bepaalde knop om te draaien. Hoe kan ik iets vergeten dat ik helemaal niet weet ?? Nu weet ik het, maar toen dus helemaal niet-ik vraag om samen met jullie dienst de opname te beluisteren en dan te kunnen uitmaken hoe de vork aan de steel zitik meen toch dat het mijn recht is als klant om die opname te kunnen beluisteren? Daar dienen ze o.a. toch voor: om te helpen zaken uit te klaren en uit meningsverschillen te geraken.met vriendelijke groetenjohan

FLUVIUS

Naar: J. D.

15/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform