Beste FluviusOp Pasen van dit jaar viel bij mij plots de stroom uit. Ik probeerde vanalles en kon niets vinden om dit te herstellen. Ik belde ook naar de buur, maar die had wel stroom.Uiteindelijk contacteerde ik Fluvius en de telefoniste doorliep met mij een parcours om uit te maken of de panne zich in mijn huis bevond of er buiten. Ze meldde ook: voor interventies binnen dient betaald te worden, hetgeen ik op zich redelijk vind. Een paar tientallen zekeringen moest ik af en aan zetten. Uiteindelijk besliste zij dat de panne buitenhuis was en dat er een technieker zou komen.Die man kwam, binnen het half uur. En hij wist perfect wat hem te doen stond, hij ging naar een zekeringkast, vlak naast de stroommeter en duwde een knop in en het was oin orde. Dat duurde minder dan een minuut!Dus het probleem lag wel in mijn huis.Maar de telefoniste had uitgemaakt dat het buiten was en ikzelf ben volkomen leek op dit vlak.Fluvius stuurde me een factuur en ik heb die gecontesteerd, maar tevergeefs. Ook heb ik gevraagd om samen de opname van het gesprek te beluisteren omdat daar duidelijk te horen is -dat is mijn overtuiging- dat de telefoniste besluit dat het probleem zich buiten mijn huis bevond. Maar tevergeefs: Fluvius geeft mij geen praat.Tot 2 x toe heb ik Fluvius opgeroepen tot een verzoenend gesprek bij de vrederechter in Merelbeke, maar tevergeefs: zij kwamen niet opdagen, wat ik heel hooghartig vind.Ik vraag nu nogmaals, via testaankoop, om samen de opname te beluisteren en dan tot een vergelijk te komen. Ik meen toch dat mijn verzoek redelijk en matig is en mijn bereidheid tot overleg aantoont.Met vriendelijke groetenJohan De Maertelaere, Merelbekestr 13 te 9090 Melle