Terug

Onterechte factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: FLUVIUS

06/10/2019

Beste, In maart 2018 werden de nodige aansluitingen door Infrax gedaan aan onze woning. Omdat er nog geen riolering was in onze straat zijn er toen werken geweest. Iedereen in de straat heeft riolering gekregen. Alsook enkele leegstaande bouwgronden. Aannemer VAN DE KREEKE heeft ons toen meegedeeld dat niemand in de straat aangerekend zal worden voor deze aansluitingen. Dit zou standaard zijn bij een nieuwe aanleg. Deze informatie klopte ook toen wij op 30/03/2018 de afrekening kregen van Infrax. Wij kregen een factuur van 1431,55 euro voor de aansluitingen van elektriciteit, aardgas en teledistributie. Echter op 04/10/2019 om 23.25 uur krijg ik plotseling een factuur van Fluvius voor de nieuwe aansluiting riolering. Dit anderhalf jaar na de uitvoeringsdatum. Wij hebben navraag gedaan bij onze buren, en hieruit blijkt dat enkel wij de factuur hebben ontvangen. Wij vinden dit niet correct en betwisten de factuur.

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: C. V.

07/10/2019

GeachteWij hebben deze melding geregistreerd als klacht met ref.2000008167.Naar aanleiding van deze klacht hebben wij in eerste instantie eenuitstel van betaling voorzien op Fact.97613151 tem 31/12/2019.Onderstaande schermafdruk is een bevestiging van voorgaande:Intern starten wij een analyse van deze klacht en zullen wij u weldra informeren.Steeds tot uw dienst!XXXXXXXXXXXXXXXXKlachtencommissieActieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melle0800 600 01 Fluvius is de fusie van de netbedrijven Eandis en Infrax. s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: C. V.

05/06/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform