Terug

Onterechte factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

E. P.

Naar: LOBERON

18/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 11/11/24 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van €398 Dat moet echter een vergissing zijn: u heeft mij 2 nieuwe tuinstoelen bezorgd omdat de oorspronkelijke stoelen na 1 maand stuk zijn gegaan. U stuurt mij nu een factuur dat ik de 2 nieuwe stoelen moet betalen maar dat ik dit bedrag later terug zal krijgen. Maar ik ga hier niet mee akkoord. Als u mij defecte stoelen levert die reeds werden betaald en de kapotte terug in ontvangst gekregen heeft is het meer dan normaal dat u mij gratis 2 goeie stoelen levert. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

LOBERON

Naar: E. P.

21/01/2025

Geachte mevrouw PEETERS, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij hebben hierover contact opgenomen met de betreffende afdeling. Wij zullen contact met u opnemen zodra wij hier een terugkoppeling van hebben ontvangen. Hopende u zo voldoende te kunnen informeren. Opmerking: Indien u meerdere vragen aan ons heeft gesteld, zullen wij u hierover separaat berichten. Met vriendelijke groet, LOBERON Klantenservice Patricia Bus LOBERON GmbH klantenservice@loberon.be 02 454 05 08 Steinstr. 21 D-90419 Nürnberg Rechtbank: Kiel HRB 13903 Directeur: Dr. Christian Bühring BTW: BE 0741 367 436 www.loberon.be Van:klachten@test-aankoop.be Verzonden:18-01-25 21:45 tot:klantenservice@loberon.be Onderwerp:Onterechte factuur ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

E. P.

Naar: LOBERON

04/02/2025

Beste, Vandaag ontving ik van u een 2de aanmaning. Bij niet betaling, incasso. U heeft met mij sedert uw laatste bericht in deze chat nog geen contact opgenomen, vind u dit nu echt normaal dat u blijft aanmaningen sturen, mij laat betalen voor 2 nieuwe stoelen in ruil voor de 2 defecte stoelen die u inmiddels zijn toegestuurd en door u in ontvangst zijn genomen? U levert kapotte goederen, die ik reeds betaald heb, u bezorgt mij dan 2 nieuwe stoelen en nu eist u dat ik ze opnieuw betaal. Indien u dit niet correct afhandelt zal ik mijn advocaat inschakelen

Bemiddeling door Testaankoop 04 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform