Bete, ik kocht op 20 /01/2020 een Frigi side by side bij Krefel, net buiten de standaard garantieperiode van drie jaar ontstaat een defect, hinderlijk lawaai. Ik contacteer Krefel, gezien garantie verlopen is, drie jaar op toestel, 10 jaar op compressor (met amper een week) verwijst Krefel me door naar Samsung zelf. Daar kom ik, niet zonder omwegen, terecht bij de hersteldienst 'LetMeRepair'.Ik dien de panne in een mail te beschrijven, op basis van mijn beschrijving krijg ik antwoord: twee motoren dienen vervangen te worden, kostprijs minimum 240euro onder voorbehoud... dus geen enkele garantie dat ik hiermee ook echt geholpen zal zijn. Ik vraag een tweede opinie bij een andere plaatselijke hersteller. Op basis van dezelfde info komt deze langs en herstelt toestel meteen, kostprijs nog geen 100 euro, er is geen motor defect, er dient enkel een kleine ventilator vervangen te worden. Ik ga uiteraard niet in op de offerte van LetMeRepair welke naast een foute diagnoze ook een veel te dure herstelling voorstelde. Toch krijg ik, op 31 jili 2023, lang nadat mij toestel met succes hersteld werd door de andere plaatselijke hersteller, van Let MeRepair een factuur in de bus, met daarop de vermelding: 'aangezien het niet economisch, mogelijk of raadzaam is om het apparaat te repareren, brengen wij de kosten van een inspectie ter plaatse in rekening. 39,20 euro?Er kwam nooit een inspectie ter plaatse door LetMeRepair, zij gaven enkel op basis van mijn initiele mail een foute diagnose en voorstel tot veel te dure herstelling... Ik weiger op deze betalingsuitnodiging in te gaan en stuur mail met uitleg waarom, maar sindsdien blijven de betalingsuitnodigingen komen, met dreigen dat ze de vordering zullen overdragen aan het incassobureau?! Ik weiger principieel te betalen voor een niet geleverde dienst, welke ik ook nooit gevraagd heb, ik werd enkel door Krefel doorverwezen naarv Samsung, welke mij met deze hersteldienst in verbinding bracht, ik stuurde de door hen gevraagde mail met info, kreeg foute diagnose en voorstel waar ik, gelukkig, nooit op in ging... Alle heen en weer mail om te pogen tot een vergelijk en inzicht te komen botsen op onwil van LetMeRepair... Wanneer ik mijn klacht via Test Aankoop wil indienen lijkt zelfs het bedrijf LetMeRepair bij jullie niet gekend? de gegevens van LetMeRepair op de factuur: LetMeRepair Benelux B. V. Schippersstraat 7, 3500 Hasselt 0783534554 www.LetMeRepair.com