Op 14/11/23 stapte ik over van Orange naar Telenet, op deze datum werd de installatie ook gedaan door Telenet en startte mijn nieuw abonnement.Diezelfde dag heb ik een stopzetting aangevraagd en ontving ik ook bevestiging daarvan (zie mails in bijlage).Vandaag ontvang ik een factuur van 100€ voor de periode 11/11/23 tot 10/12/23, terwijl dit eigenlijk een afrekening zou moeten zijn voor 11/11/23 tot 14/11/23.Telefonisch contact opgenomen met klantendienst, waar de medewerker mij zegt dat er geen mails verstuurd/ontvangen zijn voor de stopzetting, zelfs na meermaals aangeven dat ik de mails kan forwarden om dit te bewijzen.Ondanks sterk aandringen om mij met de juiste personen door te verbinden, blijft de medewerker van de klantendienst mij te woord staan en na mij boos te maken komt die mij uiteindelijk te vertellen dat ik een aangetekend schrijven moet richten naar Orange. Ik ben van mening dat we anno 2023, eigenlijk al zogoed als 2024, er toch moeten in slagen om dergelijke eenvoudige opdracht van stopzetting van diensten moeten digitaal kunnen afhandelen?!Via deze weg hoop ik dat Orange mij toch asap een digitale oplossing bieden, de contracten correct stopgezet worden op datum van 14/11/23 en de factuur 06959001223 ingetrokken wordt en men mij een juiste afrekeningsfactuur bezorgt.