Terug

Onterechte factuur, na mailverkeer nog steeds geen begrip

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Kinderplezier

16/02/2024

Beste,Via de roze doos kwam ik op jullie site terecht. Ik bestelde een gratis kennismakingspakket boeken waarbij op de site stond: 0 euro te betalen. Vervolgens kreeg ik de (ongepaste/niet leeftijdsconforme) boeken opgestuurd met een factuur. Ik uitte mijn ontevredenheid maar kreeg geen begrip. Hun voorstel was om het pakket terug te sturen op eigen kosten waardoor ik nog steeds met kosten zou zitten. Toen ik het abonnement wou opzeggen stond op de site dat er geen opzegtermijn was waarna ik een mail kreeg waarin stond dat ik akkoord zou gaan met een opzegtermijn van een maand. Er werd gezegd dat dit een automatische mail is, en dat ze daarom op voorhand voor de duidelijkheid andere info geven. Ik begrijp niet hoe iets duidelijk kan zijn als op de website andere info staat dan op de mail. Er was geen engagement verder om mij als klant tevreden te stellen, vandaar deze klacht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform