Terug

Onterechte factuur Klarna en incassobureau

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. C.

Naar: Mobico

17/04/2025

Korte beschrijving van uw probleem In november 2024 stuurde in een kapotte gsm retour naar Mobico. Ik betaalde 18 euro om de kapotte gsm die niet langer dan 10 sec aanbleef terug te sturen. Ik mocht een nieuw toestel bestellen , maar moest dat ipv met een overschrijving met Klarna doen. Ik verkreeg het nieuw toestel en het kapotte werd goed ontvangen bij Mobico. Omdat hun retourpagina niet werkte en er toch bizarre zaken gebeuren bij Mobico werd er blijkbaar 18/12 een derde toestel opgestuurd? Wij waren niet thuis en wonen aan een drukke baan. Wij hebben dat toestel niet in ontvangst genomen, maar er is getekend voor dat toestel. Niet mijn handtekening. Bij klarna stond de bestelling voor het tweede nieuwe toestel op besteldatum 3 dec. Dat derde toestel staat op 18/12 en dat wil Mobico nu toch door mij betaald zien. Ik heb dan bij de politie geïnformeerd en uiteindelijk een blad opgesteld dat ik dat toestel niet ontvangen heb, zelfs niet besteld in eerste instantie. Mobico verzekerde mij via mail dat zij nu alles in orde gingen maken voor mij. Excuses voor het ongemak kreeg ik zelfs. Klarna echter bleef aanmaningen sturen. Telkens probeerde ik hen te bereiken, maar Klarna is alleen via Chat te bereiken. Zij beweren dat de info die Mobico mij geeft, dat alles opgelost is, niet aan hen werd doorgegeven. Ondertussen is er zelfs een incassobureau aangesteld. Hen stuurde ik dan met alle mails en bewijsstukken gisteren een mail. Echter dat incassobureau zegt, wij voeren uit. Klarna zegt wij hebben er niets meer mee te maken en Mobico zegt voor ons is alles in orde. Zij verzekerden mij via mail, als u de papieren voor de post nl in orde brengt dan lossen we alles op en kunnen we dit voor u en ons afsluiten. Ik heb echter nu een factuur van 590 euro bij een incassobureau. Ik heb eventueel ook juridische steun nodig, want ik vrees hier als consument nu echt in de problemen te zitten. Om u alle info te bezorgen en bewijsstukken heb ik geen ruimte op deze pagina. Mobico heeft al de info van Klarna en Incasdobureau ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform