Op 30/11/22 ben ik verhuisd naar mijn huidige huurwoning. Op deze dag heb ik met de vorige bewoners een energieovernamedocument ingevuld, ook op datum 30/11/22, wat door beide partijen werd ondertekend.
Toch kreeg ik van Eneco een slotfactuur voor de periode 20/11/22 - 29/11/22. Ik ben ruim 6 maanden bezig geweest met de rechtzetting hiervan. In april 2023 kreeg ik uiteindelijk een creditnota van deze factuur.
Vorige week, dus ruim een jaar later, heb ik opnieuw dezelfde slotfactuur gekregen, van 20/11-29/11. Een periode waarvan ik via het overnamedocument kan aantonen dat ik nog niet op dit adres woonde.
De klantendienst beweert dat ik dit bedrag toch ga moeten betalen.
Ik vind nochtans een document terug op de website van Eneco waarin staat dat het energieovernamedocument juridische waarde heeft.
Er wordt geen gehoor gegeven aan mijn klacht en het overnamedocument wordt volledig genegeerd.