Terug

Onterechte factuur!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

Y. E.

Naar: POPPY Mobility

21/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16/01/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van €473.61. Dat moet echter een vergissing zijn: De schade waar jullie naar verwijzen, was al aanwezig op het voertuig voordat ik erin instapte. Deze schade was bovendien reeds geregistreerd in de app door een of mogelijk meerdere gebruikers vóór mij. De schade was dus al geregistreerd voor ik gebruik maakte van de wagen. Ik ben niet verantwoordelijk voor deze schade en verzoek u daarom dringend om een grondig onderzoek te starten. Het betreft voertuig met nummerplaat 2FTF901. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Het moet duidelijk om een vergissing gaan. PS. Bovenop de bovenvermelde factuur is er ook een administratieve kost van 50 euro aangerekend. Met vriendelijke groet, Yasmine.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform