Terug

Onterechte facturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. B.

Naar: Mega

12/09/2024

Ik ben nu al meer dan 2 jaar geen klant meer bij Mega en ik blijf maar facturen ontvangen via mail en post

Berichten (1)

Mega

Naar: L. B.

13/09/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Baecke,We hebben uw klacht via Test-aankoop met referentie @@REF_ID@fd1930f41cf9a3c159@REF_ID@@ goed ontvangen.Ik zie inderdaad dat er op uw klantennummer het 1 en ander misliep en dat een aantal facturen veel vertraging hadden.De openstaande facturen handelen wel over een periode waarvoor u wel nog klant was bij ons (tot 1/6/2022). De openstaande facturen zijn 3 afrekeningen voor de periodes 21/2/2022 tot 9/3/2022, 10/3/2022 tot 30/4/2022 en 1/5/2022 tot 31/5/2022 (de andere 2 facturen die u nog ontving heffen elkaar op). U vindt de 3 afrekeningen terug in de bijlage.In uw dossier werd er lang met de netbeheerder gecommuniceerd omdat we de correcte gegevens voor afsluiting niet ontvingen. Uiteindelijk ontvingen we deze in december 2023 en werden de nog te betalen facturen opgemaakt in die maand en in januari 2024.We begrijpen uiteraard dat het niet aangenaam is om hiervoor nog facturen te ontvangen, maar de facturen zijn dus niet onterecht.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,TimKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterQ1PZWMH732.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/0VQfyeVIYiUvLKOoRNgtaRVZ7/?name=Q1PZWMH732.pdf ORUKTTSSVO.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/tHSkKCDHQcRoMEZPq15r189wg/?name=ORUKTTSSVO.pdf BJELC80KVR.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/xI2R7C5RGGBRlIEKBOfR1tPCh/?name=BJELC80KVR.pdf Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[VXL6M4-Y62M5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform