Terug

Onterechte facturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Proximus

22/11/2023

Op 23/09/23 zijn wij via EasySwitch overgeschakeld van Proximus (vaste lijn + internet + TV) naar Mobile Vikings (enkel internet). Begin oktober hebben wij een eerste onterechte factuur ontvangen, waarvoor na klacht meteen een creditnota werd opgemaakt. Er werd ons toen bevestigd dat ons abonnement is opgezegd. Op 04/11/23 kregen we echter opnieuw een abonnementsfactuur (7349440888). Op 12/11/23 creditnota gevraagd. Op 16/11/23 de betreffende factuur bezorgd aan een medewerker van Customer Care. Diezelfde avond een nieuwe factuur 7350771891 in de inbox! Op 17/11 twee creditnota's gevraagd voor deze facturen. Vandaag nog steeds geen creditnota's of enigerlei reactie van Proximus.

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. V.

29/11/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-22-14.38.05.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003605443]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003605443]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform