Beste, u had een tussentijdse afrekening gemaakt in juni maar geen factuur gemaild. In augustus ging er plots 8 en 15€ van mijn rekening en kreeg ik een ingebrekestelling. Uw klantendienst opgebeld maar niet geholpen. Dezelfde dag nog 29€ betaald v openstaand factuur. Enkele dagen later zie ik dat u nog eens 29€ afgehouden heeft. Ik bel uw klantendienst die bevestigen dat die 29€ 2x betaald is en dat zou verrekend worden. Vandaag zie ik 5 openstaande facturen. Die 29€ en 8€ en 15€ onterechte kosten voor factuur die ik nooit heb gehad nog eens 8€ en nieuwe voorschotfactuur die begin oktober met domiciliëring betaald wordt. In oktober is mijn slotfactuur dus ik begrijp al niet die afrekening in juni v 29€. U haalt geld v mijn rekening zonder dat ik daar bericht heb overgehad. En dan zie ik nog een extra fout. Ik heb 2x voorschot v dezelfde maand betaald v 162€ en is niet bijgeteld bij totale bedrag. Graag rechtzetting.