Terug

onterechte facturen na stopzetting contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Telenet

03/07/2023

In februari heb ik alle producten van telenet stopgezet, digicorder ingeleverd. Vraag was om met 2 gsm nummers te kunnen bellen en internetten. Op advies in de telenetwinkel in Lier zijn we dan overgeschakeld naar Base met het meest simpele abonnement van 20eur. Dat was direct in orde. Na een mail van telenet dat ze vergeten waren om me hun facturen te sturen krijg ik nu 4 aanrekenigen. De eerste factuur vermeld zelfs een voorafbetaling van 1080 voor One for 2 , tv 251eur enz. Kers op de taart: herinneringskosten 10eur!!! Nadien nog 4 mails met allerhande correcties waar een kat zijn jongen niet meer in vind. Ik ga ervan uit dat sinds februari ik geen enkel gebruik meer maak van welke dienst dan ook van telenet. Gelukkig ben ik er nog in geslaagd die domiciliering te stoppen. De afrekening voor maart heb ik dan alsnog betaald, omdat ergens bepaald is dat die stopzetting even kan duren. Volgens mij heb ik geen enkele verplichting meer tov telenet en ga hen totaal niks meer betalen, ik betaal mijn base abonnement en dat is alles.Contact met telenet is sowieso onmogelijk: noch telefonisch, via mail, of in de winkel: voor elke optie krijg je de info dat het te druk is en je geen snelle reactie moet verwachten. Weliswaar met hun excuses. Daar heb ik geen boodschap aan. Ik zal nu een mail sturen met alle facturen die ik betwist en waarom. Op hun website staat wel vermeld dat ze de beste telecomoperator van 2023 zijn!! Ik wil wel eens weten hoe die verkiezing tot stand gekomen is? Volgens mij hebben ze geen it systeem maar wordt daar nog met lei en griffel gewerkt. Dit vind ik totaal onaanvaardbaar.

Berichten (2)

Telenet

Naar: R. D.

04/07/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=kTPIzS01d114ne3QNkB9CYmwYDgGGjZ%2B09z7QgXpTj2wPXXrJn4jeUBBYm8dmOdFtD43fklVgswER0wmffhNijOH_IkkkS

R. D.

Naar: Telenet

05/07/2023

In bijlage pdf van de mails die jullie me sturen ivm correcties. Ik krijg daar kop noch staart aan! Ik wil enkel dat jullie alles volledig annuleren vanaf april tot op vandaag en ook naar de toekomst. Ik heb geen enkele verbintenis meer met jullie en ga niet zitten puzzelen waarop die correcties zouden slaan. Ik wil een volledige annulatie van alle aanrekeningen vanaf april en de bevestiging op mail dat er geen enkel openstaand bedrag meer is.nogmaals met onvriendelijke groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform