Terug

Onterechte facturen na overstap naar andere operator

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Proximus

09/02/2024

Op 23/09/23 zijn wij via EasySwitch overgeschakeld van Proximus (vaste lijn + internet + TV) naar Mobile Vikings (enkel internet). Sindsdien krijgen wij nog steeds facturen van Proximus, terwijl wij geen contract meer hebben bij hen. Na mijn eerste klacht op 22/11/23 blijven de facuren gewoon komen... Elke keer opnieuw moeten we een klacht sturen of bellen om die factuur gecrediteerd te krijgen. Incompetentie (of onwil) is schering en inslag bij onze telecomoperatoren waar men er blijkbaar niet in slaagt een eenvoudige overstap naar een andere speler correct af te handelen. Los dit probleem voor eens en altijd op! We geven het een week.

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. V.

20/02/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail van zijn GSM.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Proximus teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-09-10.59.13.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006061147] Ref. [THREAD_ID:1921006061147]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform