Op 26/04 regelden we telefonisch een Tijdelijke Onderbreking van ons internetabonnement voor 3 maanden, omwille van verhuisperikelen. De telefoniste bevestigde de onderbreking en gaf uitleg over Tadaam, een systeem dat we dezelfde dag nog aanvroegen.Op 27/04 ontvingen we een standaardmail van Telenet, die stelde dat de aangevraagde onderbreking slechts mogelijk was na het vereffenen van een openstaand saldo van € 45. We stelden vast dat de laatste factuur van € 45, dd. 03/04, per domiciliëring was vereffend op 19/04 en gingen ervan uit dat alles dus in orde was, temeer omdat de onderbreking de dag ervoor wel degelijk telefonisch was bevestigd.De volgende dag ontvingen we per post een modem van Telenet, waar we niet om hadden gevraagd, zonder verdere uitleg. In de illusie dat het om de Tadaam-modem ging, deden we enkele vruchteloze pogingen om deze in gebruik te nemen. Het bleek echter hetzelfde type modem te zijn als de vaste modem die we al hadden... De Tadaam-modem kwam pas later toe.Op 03/05 ontvingen we een factuur met zowel het bedrag van ons (onderbroken?) abonnement als een leveringskost van € 5. Op 03/06 ontvingen we opnieuw een factuur voor ons abonnement. Dit blijkt dus nooit onderbroken.Beide facturen werden betaald via domicliëring.Intussen ging voor Tadaam ook maandelijks € 50 van onze rekening.Bij contactopname met de klantendienst vernemen we dat de betaling van 19/04, het zogenaamde openstaande saldo, bij Telenet pas werd ontvangen op... 28/04 (toevallig de datum na hun mail ivm het openstaande saldo, dat al op 19/04 van onze rekening ging via domicliëring??).Het enige wat de klantendienst nu voorstelt, is om de onderbreking alsnog in te voeren.Wij wonen intussen op een nieuw vast adres en wensen geen onderbreking meer, maar wel de terugbetaling van beide onterechte facturen, voor een totaalbedrag van € 95.