Terug

Onterechte facturatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Hello Fresh

23/10/2023

Beste,Ik annuleerde een maaltijdbox die op 10-07-2023 moest geleverd worden. 06-07-2023: Wij krijgen bevestiging van onze annulering per mail.10-07-2023: Er wordt niet geleverd. Wij zelf waren niet thuis (daarom onze annulering) maar volgens onze buren werd geen hello fresh pakket achtergelaten.Dus: de maaltijdbox werd geannuleerd en werd niet geleverd. 24-07-2023 01-08-2023 18-08-2023: betalingsherinneringen van jullie25-07-2023 03-08-2023 28-08-2023: onze antwoorden op die betalingsherinneringen met onze argumenten waarom wij niet willen betalen: bestelling werd geannuleerd EN werd niet geleverd.16-10-2023: aangetekende betalingsaanmaningJullie antwoorden nooit op onze argumenten maar blijven ons bestoken met betalingsherinneringen.Graag wilen wij een afdoend antwoord waarom jullie vinden dat wij wel moeten betalen voor een geannuleerde, niet geleverde maaltijdbox.Van Rossen Rudy - Schouppe Hilde

Berichten (2)

Hello Fresh

Naar: R. V.

23/10/2023

Hello Rudy!Wat vervelend om te horen dat je betaalherinneringen ontvangt voor een boxdie niet is geleverd. Natuurlijk kijk ik graag met je mee naar eenoplossing hiervoor. Echter, aangezien dit een openbaar platform is, kan ikje via deze weg niet helpen. Daarom verzoek ik je contact op te nemen vias:www.hellofresh.be/contact-us, daar helpen we je graag verder.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Amber van HelloFreshOp ma 23 okt 2023 om 10:29 schreef -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited. -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.

R. V.

Naar: Hello Fresh

23/10/2023

Ik heb geprobeerd in contact te komen via de opgegeven website. Dat lukt mij niet.Gelieve te antwoorden op mijn mailadres u genoegzaam gekend want jullie stuurden meerdere betalingsherinneringen die ik trouwens in bijlage van mijn klacht opnam.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform