Terug

onterechte facturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

V. R.

Naar: Hello Fresh

16/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 05/08/2024 en 19/08/2024 heb ik van HelloFresh twee keer een factuur van € 32,99 (totaal € 65,98) ontvangen. Dat moet echter een vergissing zijn, aangezien ik via de app heb aangeduid dat ik op vakantie ben van 04/08/2024 t.e.m. 14/09/2024. Ik heb al eerder contact opgenomen met HelloFresh, situatie uitgelegd en hun hebben beslist dat ik de facturen toch moet betalen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk het totale bedrag van €65,98 (de twee facturen) , en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Victoria Radev

Berichten (3)

Hello Fresh

Naar: V. R.

20/09/2024

Hello Victoria, wat vervelend dat je facturen hebt ontvangen terwijl je dacht die periode gepauzeerd te hebben in jouw lidmaatschap. Ik kijk dit graag voor je na, maar via deze weg gaat dat helaas niet. We hebben namelijk meer informatie nodig en moeten een aantal verificatie stappen doorlopen. Zou je hierover opnieuw contact willen opnemen via hellofresh.be/contact-us? Dan bekijken we nogmaals hoe dit heeft kunnen gebeuren. Alvast bedankt! Groetjes, Julian van HelloFresh

V. R.

Naar: Hello Fresh

21/09/2024

Beste, Ik ken gerust het verschil tussen 'aanduiden dat ik op vakantie ben' en 'mijn account deactiveren'. De reden waarom ik mijn account gedeactiveerd heb NA mijn verlof is omdat ik héél teleurgesteld ben in jullie service! met vriendelijke groeten Victoria Radev

Hello Fresh

Naar: V. R.

21/09/2024

Hello Victoria,Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent in onze service!Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, doe ik dat heel graag. Je kunt dan contact opnemen via hellofresh.be/contact-us.Groetjes,Maartje van HelloFresh


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform