Beste Test aankoop.
Hierbij sturen wij onze inhoudelijke reactie toe naar aanleiding van de klacht over boeking 5708612.
Meneer Hendrickx heeft op 30-08-2024 omstreeks 11.02 uur via onze website sunweb.be een vakantie geboekt. Voor het vastleggen van deze boeking heeft hij alle boekingstappen doorlopen. Alle voorwaarden kunnen lezen door middel van het klikken op alle links en daarna via de button 'boek en betaal' de boeking vastgelegd. Bij deze laatste stap volgt nog een pop-up met daarin de mededeling dat bij het nogmaals klikken op 'boek en betaal' de boeking ook definitief wordt vastgelegd. Door middel van de voorwaarden en via alle boekingstappen hebben wij meneer Hendrickx geïnformeerd over het feit dat er geen herroepingsrecht van toepassing is.
Omdat de reis buiten 6 weken voor vertrek is was het kosteloos annuleren van de vakantie niet van toepassing. Ook hierover hebben wij meneer Hendrickx tijdens de boekingsstappen geïnformeerd.
Na het maken van de boeking hebben wij direct per mail de boekingsbevestiging en factuur gestuurd.
Wij verwijzen naar de bijlage waarin het hele boekingsproces wordt uitgelegd. Ook kunt u daarin alle verstuurd communicatie zien en het Mijn Sunweb account wat door de klant geactiveerd is.
Samenvattend zien wij geen aanleiding om aan het verzoek van meneer Hendrickx te voldoen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Hilleke
Customer Support
Postbus 1439, 3000 BK Rotterdam
t +31 (0)10 2802102
ecustomersupport@sunweb.nl
iwww.sunweb.nl
Op Di, 24 Sep om 10:15 AM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef:
2050106:2707188