Beste, 1) Op 21 december 2022 krijg ik pech met mijn wagen en neem ik een vervangwagen in ontvangst. Op dezelfde dag krijg ik een leverdocument in mijn mailbox, echter op moment dat ik de wagen in ontvangst neem is de wegenwachter niet met mij rond de wagen gegaan om de bestaande schades op te nemen en heb ik hiervoor ook geen document afgetekend. 2) Voor inlevering van de wagen heb ik jullie de ochtend van 26 december gebeld om te laten weten hoe laat ik de wagen zou inleveren op de parking van garage Ottevaere in Boortmeerbeek zodat jullie op de hoogte waren van het exacte uur van inlevering. Daarenboven heb ik jullie er nog attent op gemaakt dat er langs bestuurderskant een 'dorpeltje' los lag bij het instappen en dat dit dus diende gemaakt te worden, maar dat ik dat volgens mij niet veroorzaakt had. Ik vroeg na of er van VAB uit een expertise zou gebeuren op het moment van inlevering bij Ottevaere, maar ik werd bevestigd dat ik de wagen gewoon mocht achterlaten, de sleutels aan het onthaal mocht achterlaten en de wagen later door jullie zou worden opgehaald.3) Op 27 december krijg ik ineens uit het niets een factuur in mijn inbox met vermelding van schade. Op dezelfde dag heb ik onmiddellijk gereageerd dat ik wel erg verbaasd was want dat ik de auto in dezelfde staat heb achtergelaten als dat ik hem gekregen had, en dat ik niet verantwoordelijk kan geacht worden voor wat er gebeurd is tussen het moment dat ik de wagen heb achtergelaten en het moment dat jullie hem hebben opgehaald. Bovendien was de foto die in diezelfde mail werd meegestuurd wel heel erg onduidelijk en was er geen schade zichtbaar op die foto. Ik heb dan ook telefonisch contact met jullie opgenomen, en de dame die ik aan de lijn had bevestigde dit, namelijk dat de foto die erbij zat helemaal niet duidelijk was.Slechts weken later, op 24 januari om precies te zijn krijg ik nieuwe foto's met schades toegestuurd, en dit nadat de auto ook aan een volgende persoon werd uitgeleend (wat bevestigd werd door de dame die ik eerder telefonisch gesproken had).Ik kan alleen maar zeggen dat er geen enkel bewijs is waardoor ik verantwoordelijk kan gehouden worden voor deze schade. Daarom verzoek ik ook vriendelijk om mij een credit nota te sturen voor de factuur die ik reeds ontvangen heb voor reparatie van de schade, die er niet gekomen is door mijn toedoen.Op 26 januari heb ik voor het eerst formeel een klacht geuit, en in mijn email het adres van de klachtendienst (klachtenbehandeling@vab.be) toegevoegd. En daarna heb ik ze toegevoegd in iedere communicatie. Echter, tot op heden mocht ik geen enkel reactie hierop ontvangen. Op 8 maart heb ik via het nummer dat ik na lang zoeken online gevonden had geprobeerd de klachtendienst telefonisch te bereiken, maar na 40 minuten het wachtmuziekje te horen bleek ik bij de klaNtendienst terecht zijn gekomen. De mevrouw aan de lijn ging proberen mij door te verbinden, maar geen gehoor. Ze gaf me door dat ze hen een email ging sturen met de dringende vraag om mij zo snel mogelijk te bellen, maar dus tot op heden (13/03) heb ik nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.Mvg.