BesteIk betaal een maandelijks bedrag van 7 € om een ketelonderhoud te laten uitvoeren bij Engie, wat ik al langer wou stopzetten omdat ik bij TotalEnergies zit, maar ik hield dat ketelonderhoud zodat het onderhoud nog kon gebeuren en nadien te veranderen.dit onderhoud is onlangs gebeurd, en ineens factureert engie mij 132€ voor een onderhoud. als ik bel met hun malafide helpdesk, spreken ze kleinerend en verdoezelen ze de reden van facturatie. ik heb nu een klacht ingestuurd maar ik hoop langs deze weg geholpen te worden.long story short: ik betaal maandelijks voor een tweejaarlijks ketelonderhoud en Engie factureert alsnog het onderhoud. Bovendien heb ik tot 2maal toe moeten bellen naar Engie omdat er geen technieker langs kwam en Engie beweerde dat er wel iemand was geweest. Zo trachten ze 'onderhoud' te voeren zonder techniekers te sturen. Ik geloof best dat ik niet alleen ben in dat feit. Ik ben maar bang dat ze een deurwaarder sturen en mij gaan blijven pesten met facturen uit te sturen, terwijl ik mijn energie al lang ergens anders van haal. Gezien de ketel werd afgekeurd, zal ik een nieuwe laten installeren. Met het bestellen van een nieuwe ketel, zei de technieker die het zal komen leveren, dat zo'n maandelijks bedrag betalen bij Engie, een malafide praktijk is en hij vaak hoort van klanten dat ze hier zich op stuk betalen. In een ideale wereld kan ik een verklaring bekomen van hun callcenter maar die zijn kleinerend en roepen op je. Zeer ontevreden, machteloos en vermoeid om het tegen zulke belachelijke bedrijven steeds te moeten opnemen!mvg,Sander Claes