Geachte , zoals zo vaak in het verleden bestelde ik vorig jaar in het voorjaar van 2019 geregeld items bij zalando . Na een periode van langdurige ziekte ging mijn administratie even ten onder en verloor ik een betaling uit het oog. Ik werd bedolven onder post van zalando met telkens weer een nieuw te betalen bedrag en geen uitleg over welk item het betrof . Ik nam verschillende malen contact op met zalando om de juiste referentie, het juiste bedrag en de omschrijving van het item te verkrijgen, zonder enig resultaat want er kwam nooit een antwoord .In augustus 2019 kwam er ineens een schrijven van de Alektum-group, een soort incasso bureau dat in naam van zalando openstaande rekeningen int. Zij rekenden zonder pardon 50 euro extra aan voor hun tussenkomst , ondanks mijn pogingen om van zalando zelf de juiste factuur te krijgen. Ik nam contact op met alektum om mijn verhaal te doen, duidelijk te maken dat ik zeker bereid ben om het openstaande bedrag te betalen mits mij kan verteld worden over welk artikel het gaat , en dat ik vind dat die 50 euro extra kosten niet correct zijn. Ik heb hen ondertussen al minstens 5 keer gemaild met dezelfde vragen maar alles wordt genegeerd , en telefonisch contact in het Nederlands lijkt onmogelijk. Ondertussen sta ik op een soort zwarte lijst bij zalando en kan ik niks meer bestellen zonder eerst te betalen. Zonder communicatie is het makkelijk om geld te eisen van klanten, ik betaal geen factuur als ik niet weet waarover het gaat.