Terug

onterechte extra kosten dpd pakketten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

R. S.

Naar: stromer

20/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 264.34 Dat moet echter een vergissing zijn: 3x onterechte extra kosten wegens volumeoverschrijding Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 26 september 2024

stromer

Naar: R. S.

30/09/2024

Goedemorgen, Deze toeslagen zijn correct aangerekend. Voor 05308818443341, 05308818443340 en 05308818443349 werd er een toeslag aangerekend omdat ze boven de maximum afmetingen voor shoppakketten zaten, en hier wel degelijk zijn afgegeven: Hierbij de gemeten gegevens waarbij je ziet dat de maximale lengte voor een shop pakket zijn overschreden: 05308818443341: 48 x 114 x 50 cm 05308818443340:46 x 114 x 50 cm 05308818443349???????:44 x 115 x 49 cm Factuur is dus wel degelijk correct. Groetjes, ???????Kelly Kelly Botterman Manager Customer CareT. +32 3 808 18 20 E. info@sendmyparcel.beA. Adriaan Brouwerstraat 16/V4, 2000 Antwerpen W. sendmyparcel.be Denk aan het milieu voordat je deze e-mail uitprint. Volg jouw cases nu in het Caseoverzicht in jouw MyParcel account! ref:!00Db00JHm6.!500Qv0FFNNB:ref --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 20-9-2024 21:15 Aan: admin@sendmyparcel.be Onderwerp: onterechte extra kosten dpd pakketten ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform