Terug

Onterechte en niet goedgekeurde inning van lidmaatschap

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. J.

Naar: Koop & Spaar

23/01/2024

Beste, tot mijn ontzetting moest ik vaststellen dat er sinds 13 oktober 2022 elke maand 15 € van mijn rekening gaat.Geen flauw idee hoe dit al zo lang kan gebeuren, ik heb hier nooit toestemming voor gegeven en weet niet hoe ze aan mijn gegevens komen. Ik ben dus al 15 X 15 €= 225 € kwijt. Ik heb reeds een aaangetekende brief verstuurd om dit onmiddelijk te stoppen.

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: J. J.

24/01/2024

Uw lidmaatschap is geannuleerd REF: 22420692Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Met vriendelijke groet,NoeliaHet Koop en Spaar Teamwww.koopenspaar.beledenservice@koopenspaar.be0800 81 694 ** (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 09:00 - 18:00) Over ons Algemene voorwaarden verklaring en Cookieverklaring Veelgestelde vragen (FAQ) Contact Het Koop en Spaar-programma, dat wordt beheerst door de gebruiksvoorwaarden van de service, is een programma dat wordt aangeboden door het bedrijf Webloyalty Sàrl (een bedrijf naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank waarvan het hoofdkantoor is gevestigd op Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon (Zwitserland) en geregistreerd bij het RC van Vaud onder het nummer CHE-344.043.246). De klantenservice is bereikbaar op 0800 81 694 (gratis vanaf een vaste lijn in Belgie van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00, behalve op Belgische feesagen). Copyright © 2023 WEBLOYALTY.Original Message Follows: ------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform