Geachte,Ik stuur u met betrekking tot mijn recente ervaring met een geannuleerde bestelling die ik heb geplaatst via de Fnac-website.Ik heb (zoals velen) gebruik gemaakt van een Black Friday deal om de Boom Ultimate Ears BOOM 3 Luidspreker aan te schaffen voor €39. Voor deze gelegenheid had ik €35 aan Fnac bonnen gekocht om hiervoor te betalen. Echter, tot mijn teleurstelling ontving ik een kennisgeving waarin stond dat mijn bestelling eenzijdig was geannuleerd.Hoewel mijn bonnen vermoedelijk zijn teruggeboekt naar mijn account en ik €4 ontvangen heb, vind ik het teleurstellend omdat ik geen verdere aankopen bij Fnac wens te doen.Ik ben op zoek naar een bevredigende oplossing, zoals het terugbetalen van mijn bonnen of het bieden van een alternatieve regeling waarmee ik alsnog de Boom 3 luidspreker kan bestellen tegen de eerder aangeboden prijs, daar ik van mening ben dat er geen fout heeft plaatsgevonden.Tevens wil ik uw aandacht vestigen op het feit dat ik niet de enige ben die is getroffen door deze situatie. Er zijn meerdere gedupeerden, en ik heb vernomen dat er momenteel verschillende klachten lopen via Testaankoop. Dit onderstreept de ernst van de kwestie en benadrukt de noodzaak van een rechtvaardige oplossing. Bedankt voor uw tijd!