Terug

Onterechte eenzijdige annulatie bestelling Ultimate Ears BOOM 3

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. J.

Naar: FNAC BELGIUM

06/12/2023

Geachte,Ik stuur u met betrekking tot mijn recente ervaring met een geannuleerde bestelling die ik heb geplaatst via de Fnac-website.Ik heb (zoals velen) gebruik gemaakt van een Black Friday deal om de Boom Ultimate Ears BOOM 3 Luidspreker aan te schaffen voor €39. Voor deze gelegenheid had ik €35 aan Fnac bonnen gekocht om hiervoor te betalen. Echter, tot mijn teleurstelling ontving ik een kennisgeving waarin stond dat mijn bestelling eenzijdig was geannuleerd.Hoewel mijn bonnen vermoedelijk zijn teruggeboekt naar mijn account en ik €4 ontvangen heb, vind ik het teleurstellend omdat ik geen verdere aankopen bij Fnac wens te doen.Ik ben op zoek naar een bevredigende oplossing, zoals het terugbetalen van mijn bonnen of het bieden van een alternatieve regeling waarmee ik alsnog de Boom 3 luidspreker kan bestellen tegen de eerder aangeboden prijs, daar ik van mening ben dat er geen fout heeft plaatsgevonden.Tevens wil ik uw aandacht vestigen op het feit dat ik niet de enige ben die is getroffen door deze situatie. Er zijn meerdere gedupeerden, en ik heb vernomen dat er momenteel verschillende klachten lopen via Testaankoop. Dit onderstreept de ernst van de kwestie en benadrukt de noodzaak van een rechtvaardige oplossing. Bedankt voor uw tijd!

Berichten (2)

FNAC BELGIUM

Naar: J. J.

08/12/2023

Beste,Bedankt voor u schrijven, hoewel we de situatie betreuren, kunnen we deze bestelling niet verwerken.Naar aanleiding voor dit ongemak heeft u als klant dan ook van ons reeds een commerciele geste verkregen in de vorm van een promo code ter waarde van 10 euro , wij blijven dan ook als bedrijf bij ons standpunt.Hopend op uw begrip,Met vriendelijke groeten,JohanFnac.be

J. J.

Naar: FNAC BELGIUM

08/12/2023

Beste Johan,Bedankt voor uw reactie. Ik waardeer de geboden commerciële geste van de €10 promo code. Echter, zoals ik eerder heb aangegeven, ben ik op dit moment niet van plan verdere aankopen bij Fnac te doen. Daarom zou ik een passendere oplossing waarderen, zoals het terugbetalen van de Fnac bonnen.Ik begrijp dat het bedrijfsbeleid is om bij het standpunt te blijven, maar ik hoop op uw begrip voor mijn situatie.Met vriendelijke groeten,Jelle


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform