Terug

Onterechte eenmalige kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. E.

Naar: Telenet

08/01/2023

Ik ging in op het verzoek van Telenet om mijn Digicorder (gehuurd) en mijn Digibox (aangekocht) in te ruilen voor 2 TV-boxen.De Digicorder werd gedurende jaren gehuurd à ongeveer 10 EUR per maand.Nu heeft Telenet het lef om nog eens 50 EUR aan restwaarde te vragen voor een Digicorder die op de schroothoop eindigt!Bovendien kost de hele operatie me ongeveer 5 EUR per maand méér dan de oplossing met Digicorder/Digibox met toegevoegde waarde 0.Dus andermaal een verkapte en goed gemaskeerde verhoging van de prijzen…

Berichten (3)

Telenet

Naar: E. E.

09/01/2023

Klantennummer: 709277639 Beste Mevrouw Espagnet,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Toon TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact

E. E.

Naar: Telenet

20/01/2023

114,49 EUR werd gedebiteerd ... Nog niets gezien van een terugbetaling van 50 EUR ... Geduld is een mooie deugd, wel altijd in dezelfde richting ...

Telenet

Naar: E. E.

23/01/2023

Klantennummer: 709277639 Beste Meneer Espagnet,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Toon TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform