Terug

Onterechte doorverwijzing incasso

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

05/01/2023

Beste Ik bestelde een bril voor mijn dochter op 16/09/22, doordat haar oor van haar andere montuur afgekraakt was, deze werd geplakt in de winkel. Ik stond er niet meer bij stil dat ik ng een bril besteld had. Ik kreeg idd 1 iemand aan de lijn tussen de soep, de aardappelen en het rondrijden door van mijn 3 kinderen. Vorige week gebeurde dit weer, toen herinnerde ik mij oei ik had een bril besteld. Ik ben naarde winkel getrokken en kreeg daar te horen dat dit bij een incasso zit. Hiervan had ik nog niks van schrijven ontvangen, nogmaals bewijs dat dit om onschuldige vergetelheid gaat. Wij kopen al van dag 1 dat mijn dochter moet brillen haar brillen bij jullie en er is nog nooit een incident voorgedaan. Tot slot betaal ik het gevraagde bedrag van de incasso bestelbon 132, -50 voorschot, rente tem vandaag 0.22, buitengerechtelijke incassokosten 50 samen komt dit op 132,22 te betalen. Uiterste datum via sms die ik ontving na mijn bezoek aan de winkel 10/1 ziz bijlagen. Nu wordt mij in de winkel nog een opleg surplus gevraagd van 82€. Ik vind dit ronduit schandalig. Daarom had ik graag deze 2 bedragen teruggestort gekregen. De warmste week voor alles en nog wat. Maar een eerlijk mens die iets vergeet, zich aanmeld voor het horen van een incasso en dan nog eens 80 extra moet betalen... Dit kan er bij mij niet in. Vooral gezien wij vaste klant zijn.In afwachting van uw reactie

Berichten (3)

HANS ANDERS BELGIE

Naar: D. B.

06/01/2023

Beste Test Aankoop ,Bedankt voor uw bericht.Om antwoord te kunnen geven op de vraag van uw relatie, heb ik wat meer gegevens nodig. Graag ontvang ik van degene voor wie de bril gemaakt is, de geboortedatum, postcode en huisnummer.Als die gegevens met het verhaal zoals beschreven door de moeder naar ons gemaild kunnen worden, kunnen wij de gegevens erbij zoeken en kijken hoe we kunnen helpen.Bij voorbaat dank voor de moeite.Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,DianneHans Anders Contact Center Medewerker088 2745536 (Lokaal tarief)ref:_00D1r1obDP._500695ap7hf:ref

D. B.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

12/01/2023

D´haene Amelia6/09/13 Koning boudewijnstraat 234 8520 kuurne

D. B.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

30/01/2023

Beste Tot op heden heb ik nog geen duidelijk antwoord ontvangen. Ik had graag jullie fout rechtgezet zien. Om niet te vermelden hoe belachelijk ik ook werd gemaakt id winkel. Graag spoedig reactie Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform