Terug

Onterechte domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. J.

Naar: Basic-Fit

22/01/2024

Beste, Onze minderjarige dochter heeft op 10/01/2023, zonder onze toestemming, een jaarabonnement afgesloten bij basic-fit. Nadien werd er elke maand 20 € afgehaald van haar bankrekening via domiciliëring. Ze is slecht een aantal keren gaan fitnessen. Eind juli 2023 heeft ze ons verteld wat ze had gedaan. Wij hebben een mail gestuurd naar basic-fit en de domiciliëring bij de bank onmiddellijk stopgezet. Haar abonnement werd door basic-fit geannuleerd op 3/8/23. Zij blijft echter aanmaningen krijgen voor nog openstaande bedragen. Er wordt ook gedreigd met een deurwaarder. Ik weiger deze bedragen te betalen, aangezien mijn minderjarige dochter wettelijk gezien geen betalingen kan en mag verrichten via domiciliëring. Basic-fit heeft hier duidelijk misbruik gemaakt van haar onwetendheid. Ik wens dat het sturen van de aanmaningen wordt stopgezet en de onterechte afgehaalde maandbedragen worden teruggestort op haar rekening. Bij voorbaat dank om deze klacht te willen behandelen.

Berichten (3)

Basic-Fit

Naar: N. J.

22/01/2024

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11838729 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

N. J.

Naar: Basic-Fit

23/01/2024

Beste,Gelieve in bijlage, zoals gevraagd, een kopie van de identiteitskaart te vinden van onze minderjarige dochter.

Basic-Fit

Naar: N. J.

23/01/2024

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11850862 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform