Terug

onterechte boetes en aanmaningen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: ZALANDO

29/09/2023

Beste, ik bestelde via zalando verschillende artikelen. Deze kwamen in 2 verschillende pakketen toe. Hiervan behoudde ik 2 stuks en betaalde ik, de overige artikelen stuurde ik in 2 pakketen terug. Nu blijf ik mails krijgen dat ik de door mij opgestuurde artikelen moet betalen. Ik heb al mails en telefoons gedaan, maar blijf steeds hetzelfde antwoord krijgen. De klantendienst melde 1 pakket leeg is aangekomen, terwijl ik bewijs op mail heb dat mijn pakket 2200 gr woog. Ze geven hier geen gehoor aan. Ze zouden een onderzoek gedaan hebben en dit is negatief. Ik heb ook al met bpost contact opgenomen, maar zij kunnen hier niets aan doen en geven mij gelijk ik gedaan heb wat ik moet doen. Nu dreigt zalando met een incassobureau op me af te sturen. Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.Met vriendelijke groetenEvelien Van Mulder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform