Beste, bedankt voor uw antwoord. Ik vind het onvoorstelbaar, u leest blijkbaar niet wat er gemeld wordt? Ik kan toch niet blijven herhalen dat ik heb betaald, er een bonnetje is uitgekomen maar voor een andere nummerplaat, dat er getuigen bijstonden die hetzelfde voorhadden, dat ik ervan uitging (zoals de andere getuigen) dat de transactie met mijn nummerplaat wel opgenomen was in de automaat, dat ik de dag nadien met uw diensten gebeld heb omdat ik het verdacht vond dat het probleem zich weer voordeed (terwijl het de vorige dagen perfect werkte) en ga maar door. Ik heb maw zelf niets geannuleerd! Denkt u nu echt dat ik naar 4411 gebeld zou hebben als ik NIET wou betalen? komaan zeg. U bevestigt zelf dat u kan zien dat er een transactie uitgevoerd werd. Ik raad u aan om uw diensten eens te googlen, dat zegt genoeg, en toch wel vreemd dat de meeste klachten uit dezelfde regio komen. Misbruik noem ik dat. Ik ga geen boete betalen voor een parkeerautomaat dat niet werkt. Beleefde groeten.