- Typ uw reactie boven deze regel -
Poppy's Customer Care (Poppy)
30 sep 2024 10:39 CEST
Beste,
Ik zie dat de klacht betreffende een boete is dat mevrouw heeft gekregen na haar rit op 11 april.
Op 1 juli kreeg ze antwoord van onze financiële dienst:
Beste
In de TC staat er duidelijk dat een klant 48u verantwoordelijk blijft tot na het parkeren( bij tijdelijke verbodsborden), Ze zag dat er een verbod bord stond voor de ten miles en besloot om toch te parkeren. Het hopen dat iemand anders de auto ging nemen is geen geldige reden en we verwachtten dat de klanten altijd correct parkeren aangezien zij verantwoordelijk zijn tot de volgende gebruiker de auto neemt (enkel 48u bij tijdelijke verbods borden).
De boete dient nog steeds betaald te worden, aangezien mevrouw verantwoordelijk is daarvoor.
Indien dit nodig is, kan Poppy altijd een afbetalingsplan aanmaken.
Met vriendelijke groeten,
Leila van Poppy
Klachten
25 sep 2024 15:30 CEST
Team Poppy
Let's ride 🚗 🛵 🛴
Dit e-mailbericht is een service van Poppy.
[160K1X-369ZP]