Terug

Onterechte boete

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

N. S.

Naar: POPPY Mobility

24/09/2024

Op 11 april 2024 had ik een poppy genomen in brussel voor een hele korte rit om iemand op te halen was een rit van 6km het duurde wat langer dan verwacht aangezien het heel druk was die dag. Mijn rit begon om 19:27 en eindigde om 19:59 ongeveer een halfuur. Alles verliep goed en wel nu Maanden later.. 3september ontvang ik een factuur van 1865 euro? Ik begreep er niets van dus heb een mail gestuurd en zoals gewoonlijn krijg je geen antwoord na tientallen mails te sturen werd er gezegd dat ze mijn klacht hebben gelezen en daar wat aan gaan doen ik weken lang wachten nog steeds niets wordt alleen maar genegeert nu sturen ze mij een afbetalingsplan om die boete te betalen die totaal niet van mij hoort te zijn ik vind dit afschuwelijk ik raad niemand poppy te nemen onterecht oneerlijk en dieven ik heb mijn advocaat alles getoont en verteld en die is daar nu mee bezig en er blijven maar kosten bij komen dit is echt een schande bende dieven.

Berichten (5)

POPPY Mobility

Naar: N. S.

25/09/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Poppy's Customer Care (Poppy) 25 sep 2024 13:27 CEST n Klachten 24 sep 2024 18:02 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Team Poppy Let's ride 🚗 🛵 🛴 Dit e-mailbericht is een service van Poppy. [K23070-RMR25]

N. S.

Naar: POPPY Mobility

25/09/2024

Ik heb niets aan een lege antwoord dit wordt zo te zien niet serieus genomen.

POPPY Mobility

Naar: N. S.

30/09/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Poppy's Customer Care (Poppy) 30 sep 2024 10:39 CEST Beste, Ik zie dat de klacht betreffende een boete is dat mevrouw heeft gekregen na haar rit op 11 april. Op 1 juli kreeg ze antwoord van onze financiële dienst: Beste In de TC staat er duidelijk dat een klant 48u verantwoordelijk blijft tot na het parkeren( bij tijdelijke verbodsborden), Ze zag dat er een verbod bord stond voor de ten miles en besloot om toch te parkeren. Het hopen dat iemand anders de auto ging nemen is geen geldige reden en we verwachtten dat de klanten altijd correct parkeren aangezien zij verantwoordelijk zijn tot de volgende gebruiker de auto neemt (enkel 48u bij tijdelijke verbods borden). De boete dient nog steeds betaald te worden, aangezien mevrouw verantwoordelijk is daarvoor. Indien dit nodig is, kan Poppy altijd een afbetalingsplan aanmaken. Met vriendelijke groeten, Leila van Poppy Klachten 25 sep 2024 15:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Team Poppy Let's ride 🚗 🛵 🛴 Dit e-mailbericht is een service van Poppy. [160K1X-369ZP]

N. S.

Naar: POPPY Mobility

30/09/2024

Hallo, Ik weet niet of jullie dit alsof doen of gewoon echt dom zijn, Ik word beschuldigt voor hrt beschadigen van een poppy auto???!!! Ik heb aan het einde van de rit auto geparkeerd in de terdelt park parking er stond geen bord geen 10miles niks omdat die parking va. Het park is een schuine parking geen parking naast huizen of achter elkaar dit is een schuine parking waar meerdere autos waren geparkeert ik laat dit niet los! Zomaar mensen in het zak zetten ik haal alles en iedereen erbij als het moet ik betaal geen 1865 euro voor iets dat ik nirt heb gedaan! Zoals je op de foto kan zien staat ik voor bosjes geparkeert WAAR GEEN BORD STOND! En foto van hoe belachelijk fout die boete is en toch naar mij wordt gestuurd!

POPPY Mobility

Naar: N. S.

09/10/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Poppy's Customer Care (Poppy) 9 okt 2024 09:39 CEST Beste, Hier werd al antwoord op gegeven zie ik, dus zal deze mail afgesloten worden. Met vriendelijke groeten, Leila van Poppy Klachten 30 sep 2024 14:46 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Team Poppy Let's ride 🚗 🛵 🛴 Dit e-mailbericht is een service van Poppy. [RGLWGV-2319V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform