Terug

onterechte boete bij basic fit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Basic-Fit

24/08/2023

Beste, op 18/08 werd de toegang tot basic fit te Tessenderlo geweigerd voor mijn zoon omdat hij zich de dag voordien rond 19u zou schuldig gemaakt hebben aan revenu tailgating (met 2 door het toegangspoortje gaan). We betalen al meer dan 2 jaar een premium abonnement, dus waarom zou hij met 2 door een poortje kruipen als we voor 2 betalen. Er zouden telkens camerabeelden genomen worden, maar deze konden ze in Tessenderlo zelf niet bekijken. Er werd dan ook gezegd om deze boete aan te vechten via een bepaald mailadres van basic fit en binnen 3 werkdagen zou er een antwoord zijn. Ondertss zijn we 4 dagen verder en van niemand een antwoord ontvangen....en wat nog straffer is ...de boete van 15 euro is gisteren gewoon van mijn rekening gehouden door basic fit !!!!!!!Eerst krijg je onterecht een boete, die je dan zogezegd kan aanvechten...en dan halen ze het geld gewoon van je rekening.Wat een vriendelijke klantenservice !!!!!Ik eis dan ook spoedig een rechtzetting van heel deze onterechte toestand!

Berichten (2)

Basic-Fit

Naar: V. V.

24/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Basic-Fit

Naar: V. V.

24/08/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11113867 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform