Terug

Onterechte boete: 4 jarig gevecht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: De Lijn

05/02/2023

Beste,We zijn reeds meer dan 4 jaar in gevecht met de Lijn en Modero om te doen overtuigen dat er een (opzettelijk) foute beslissing is gemaakt door de controleur en chauffeur.We hebben meermaals bewijzen gestuurd, naar zowel het hoofdkantoor(aangetekend) als Modero(mail), maar er is niet 1 weloverwogen antwoord op gegeven of we krijgen niet eens een reactie.Men blijft maar teruggrijpen naar de originele vaststelling.Mijn partner is beschuldigd van een ongeldig ticket, maar we kunnen perfect aantonen, met het geldig ticket, een bevestigingsmail van de Lijn, de dienstenschema en een foto, dat er gelogen is door een 'beëdigd' persoon!Daarbij kunnen wij aantonen dat de klachtendienst volledig overbodig is, als ook de Vlaamse ombudsdienst, die ons in eerste instantie wou helpen en de zaak 'on hold' ging zetten, maar na 2 maanden kregen we nog een aanmaning, met verhoging, en zijn enige reply was dat de controleurs nooit fouten maakten... Na enig aandringen gaf hij toe dat de verhoging op de aanmaning niet correct was.Er wordt inmiddels gedreigd met beslaglegging, maar tot op heden geen enkel bericht van andere zijde, waarbij ik overtuigd ben dat er daadwerkelijk een poging is gedaan om mijn bewijslast te lezen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform