Beste,
Zoals telefonisch aangegeven hierbij een korte situatieschets van het probleem waarmee ik geconfronteerd wordt bij de Telecomoperator Orange:
Het is de tweede maal op 1 maand tijd dat mijn nummer door hen geblokkeerd wordt
Op 17 mei omdat ik zogezegd overleden was ( heeft een week geduurd om mijn nummer opnieuw te activeren . Overlijdensattest zat volgens de medewerker in mijn dossier, volgens een andere medewerker gisteren is daar niets van terug te vinden )
Nu een tweede maal op 18 juni, deze keer omdat ik mijn toestel kwijt zou zijn ( zie bijgevoegde printscreens van de mails die ik hierover ontving )
Ik heb slechts 1 gsmnr 0476511154, het andere nummer waarover men mij een identieke mail stuurt is me niet bekend
Dit is zeer problematisch; ik werk namelijk in een beveiligde omgeving en moet verschillende keren per dag een verificatiecode ontvangen via sms om online toepassingen te kunnen gebruiken. Ik kan dus sinds gisterenochtend mijn werk niet meer doen.
Na langsgaan in de Orange shop én drie lange telefoongesprekken met de klantendienst wist men mij te vertellen dat de helpdeskmedewerkers geen mandaat hebben om het nummer opnieuw te activeren en dat het dossier naar een hoger echelon moet. Het zou 48 tot 72u duren vooraleer er iemand met me contact zou opnemen hierover.
Er werd me bij het tweede gesprek gevraagd om een wachtwoord door te geven voor extra verificatie van mijn identiteit als ik met de klantendienst contact opneem. Bij het volgende gesprek een uur later ( omdat mijn nummer nog steeds niet actief was ondanks de bewering van een medewerkster dat ze dat meteen had uitgevoerd ) werd dit paswoord niet eens opgevraagd.
Mijn werkgever is op de hoogte van het probleem en uiteraard not amused. Dit is al de tweede keer op een maand tijd.
Daarbuiten ben ik ook niet bereikbaar voor mijn kinderen en kleinkinderen en in dringende situaties kan ik niemand bereiken als ik niet ergens vertoef waar er wifi beschikbaar is.
Het spreekt voor zich dat dit mij zeer boos maakt. De manier waarop men met een klant omgaat op de klantendienst is daarenboven ook allesbehalve constructief. Alvast dank voor de opvolging van deze klacht.
Mvg,
Mireille Lamot